PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Grene: Celem kolejne 100 sklepów

Grene: Celem kolejne 100 sklepów

Autor: farmer.pl

Dodano: 02-04-2014 15:41

Tagi:

Sieć sklepów Grene z rozmachem rozpoczęła 2014 r. kontynuując rozwój sieci sklepów franczyzowych. Wygląda na to, że planowane uruchomienie na ten rok kolejnych 15 sklepów zostanie przekroczone z nawiązką.



W chwili obecnej Grene posiada w Polsce sieć blisko 120 sklepów (90 własnych, 30 franczyzowych, w tym 9 w trakcie uruchamiania). Sieć sklepów oferuje asortyment zaopatrzenia gospodarstw rolnych w niezbędne części zamienne do ciągników i maszyn rolniczych, art. hydrauliki siłowej, transmisji, wyposażenie zootechniczne, odzież roboczą, opony, akumulatory oraz art. uniwersalne, potrzebne nie tylko w gospodarstwie rolnym, ale każdej działce, czy osiedlu domków jednorodzinnych.

W ciągu 2 lat funkcjonowania sieci franczyzowej Grene uruchomionych zostało 24 sklepy, co oznacza, że firma otwiera przynajmniej 1 sklep w miesiącu. Jak tłumaczą przedstawiciele sieci na dynamikę jej rozwoju składa się kilka czynników, z których podstawowy to umiejętność transferu know-how do bardzo zróżnicowanych względem doświadczenia biznesowego i branżowego przedsiębiorców:

- Nasi franczyzobiorcy to bogate spektrum ludzi, których łączy prowadzenie biznesu dla rolnika, choć wcześniej w większości przypadków takich doświadczeń i umiejętności nie posiedli. Wywodzą się bowiem z miejscowości, na których rozwija się rolnictwo, choć sami (w większości) rolnikami nie są - informuje Leszek Niewiedziała, szef działu rozwoju sieci.

- Tworzyliśmy i rozwijaliśmy naszą ofertę właśnie z myślą o tego rodzaju profilu kandydata na franczyzobiorcę - zorientowanego biznesowo, ale bez doświadczenia branżowego - dlategoo też postawiliśmy szczególny nacisk na szkolenia wstępne, dokładne i szczegółowe przygotowanie sklepu franczyzowego do funkcjonowania przed jego uruchomieniem, a następnie w trakcie działalności na regularne i intensywne treningi przynoszące coraz więcej korzyści o wymiernym, ekonomicznym charakterze - dodaje Niewiedziała.

Paradoskalnie, na szybkie tempo rozwoju sieci - poza jakością oferty franczyzowej, atrakcyjnością biznesowa konceptu detalicznego Grene - ma również wpływ sytuacja w innych sektorach handlu i usług skierowanych do rolników. Mowa tutaj o spadku sprzedaży nowych ciągników i maszyn rolniczych, w efekcie wzroście obrotów na rynku wtórnym maszyn i urządzeń używanych, a także wzroście sprzedaży środków ochrony roślin, pasz i nawozów - bezpośrednio powiązanych ze stałym w naszym kraju wzroście produkcji rolnej.

- Cieszymy się ze stałego wzrostu zainteresowania naszą ofertą - wyjaśnia Leszek Niewiedziała. - Co dla nas niezwykle ważne, coraz częściej wśród kandydatów na franczyzobiorców pojawiają się przedsiębiorcy, którzy dotychczas działają w naszej branży lub branżach pochodnych, co niezwykle ułatwia nam wspólnie uruchamianie sklepów rolniczo-technicznych Grene, będących częścią coraz popularniejszych w naszym kraju centrów kompleksowego zaopatrzenia rolnika, zarówno w artykuły z naszej oferty, jak i środki niezbędne do podnoszenia jakości i efektywności produkcji rolniczej - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • nika 2014-04-03 10:36:14
    sieć się rozrasta to prawda ale jak przedmówca wcześniej pisał, robi się drogo co nie koresponduje z jakością produktów
  • dawid 2014-04-02 21:58:23
    moim zdaniem mają za drogo.....w innych sklepach albo w necie można kupic taniej większość produktów....
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.83.221
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!