GRENE Sp z o.o. zaopatruje swoich klientów za pośrednictwem własnej sieci sprzedaży detalicznej, w skład której wchodzi 87 sklepów rozmieszczonych na terenie niemal całego kraju oraz 100 dodatkowych punktów sprzedaży, posiadających status partnerów handlowych Grene. Firma zatrudnia również ok. 20 przedstawicieli handlowych, których zadaniem jest m. in. docieranie z ofertą bezpośrednio do dużych odbiorców i gospodarstw rolnych. Ponadto, spółka próbuje też sił w sprzedaży elektronicznej.

Sztandarowym produktem oferowanym przez GRENE są części zamienne do ciągników i maszyn. Coraz więcej miejsca w ofercie zajmują również: drobny sprzęt i artykuły gospodarcze oraz narzędzia, artykuły do produkcji zwierzęcej,odzież ochronna dla rolników a także artykuły dla konia i jeźdźca.

Niedawno spółka Grene rozpoczęła pierwszy w naszym kraju system franczyzowy sieci sklepów rolniczo-technicznych. Wciąż prowadzi rekrutację kandydatów na franczyzobiorców. Więcej na ten temat można przeczytać w naszym artykule Pomysł na biznes lub na stronie internetowej Grene.

"Korona Konsumenta" to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest poszukiwanie oraz identyfikowanie najpopularniejszych produktów i marek w danych kategoriach i segmentach rynkowych. Ogólnopolski plebiscyt biorący pod uwagę szerokie spektrum produktów i marek przynosi producentom,
dystrybutorom i usługodawcom potwierdzenie wysokiej jakości ich produktów lub usług poprzez potwierdzenie ich popularności wśród konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!