Szkolenie odbyło się w dniach 23-24 stycznia w centrali firmy. Głównymi tematami były zagadnienia o optymalnym przygotowaniu się do zaspokojenia rosnących potrzeb klientów. To pierwsze w 2013 roku szkolenie z całego cyklu przygotowującego do kolejnych cykli sezonowych, jakie wystąpią w niedalekiej przyszłości.

- Kandydaci na franczyzobiorców nie muszą być super specjalistami w danym zakresie, ale wykształcenie kierunkowe jest wskazane. Modele są jednak różne, czasami jest tak, że ktoś inwestuje swój kapitał i zatrudnia ludzi którzy posiadają odpowiednie kompetencje w sprzedaży, kontakcie z maszynami itp. - komentuje Jarosław Łuczak, szef Działu Rozwoju Sieci Detalicznej Grene Sp. z o.o.

Istotą systemu franczyzowego sklepów rolniczo-technicznych Grene jest stały transfer wiedzy na temat tego, w jaki sposób najefektywniej prowadzić wyspecjalizowaną sprzedaż asortymentu towarów potrzebnych w każdym gospodarstwie rolnym.

Jedną z metod przekazywania wiedzy, materiałów i informacji są szkolenia bieżące, w trakcie których franczyzobiorcy sieci oraz ich personel sklepów (nawet Ci o niewielkim doświadczeniu branżowym) mogą uzyskać kluczowe informacje na temat jak przygotować ofertę sklepu do sezonu, na co zwrócić szczególną uwagę, a w efekcie w jaki sposób zwiększyć sprzedaż, przez co skuteczniej spełnić oczekiwania stawiane przez klientów.

Według Adama Kachela, trenera odpowiedzialnego w Grene za realizację polityki szkoleniowej sieci, głównym celem pierwszego w 2013 r. szkolenia „Wiosenne zgrupowanie" było skoncentrowanie się na bieżących zadaniach sprzedażowych po to, aby skonfrontować indywidualny sposób prowadzenia biznesu przez franczyzobiorcę z przyjęciem strategii efektywnych zakupów tak, by stać się jeszcze silniejszym ogniwem profesjonalnej sieci sprzedaży dla głównego odbiorcy, który jest rolnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!