Od kwietnia rozpoczęła się wiosenna kampania marketingowa oraz komunikacyjna firmy Husqvarna. W tym roku firma obchodzić będzie wyjątkowy Jubileusz 325-lecia powstania.

Z tej okazji przygotowano liczne promocje w ramach akcji marketingowo-sprzedażowych w Polsce i na świecie oraz kampanie reklamowe. Działaniami promocyjnymi objęto wszystkie punkty dilerskie w Polsce. Jubileuszowe produkty Husqvarna zostaną oznaczone specjalnym logotypem.

- Firma Husqvarna rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamowo-sprzedażową. 2014 rok jest rokiem wyjątkowym, bowiem obchodzimy 325-lecie istnienia firmy. Wiosenna kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, prasie, Internecie oraz stacjach radiowych i wspierana będzie działaniami z zakresu PR. Uzupełnieniem kampanii będą lokalne działania reklamowe podejmowane przez dilerów Husqvarna na terenie całego kraju - powiedział Krzysztof Wardęga, dyrektor zarządzający Husqvarna Poland.

W ramach obchodów 325-lecia firmy prowadzone będą także inne działania mające na celu promocję marki i bezpośredni kontakt z użytkownikami. Odbędą się pokazy maszyn oraz rozwiązań technologicznych Husqvarna poprzez prezentacje na targach branżowych np.: ogrodniczych i rolnych oraz w technikach leśnych, akademiach rolniczych i bezpośrednio u klientów biznesowych.

W tym roku także szczególną promocją zostały objęte produkty Husqvarna - ridery i kosiarki, które produkowane są w fabryce koncernu w Polsce, w podkarpackim Mielcu. Maszyny wyprodukowane w mieleckim zakładzie, zostaną w punktach sprzedaży oznaczone znakiem: „Jestem z Mielca" oraz wsparte materiałami reklamowymi.

- Poprzez zwrócenie uwagi na profesjonalne maszyny Husqvarna - produkowane w polskim Mielcu, firma chce uświadomić swoim Klientom i potencjalnym Klientom, iż kupując maszyny wytwarzane w kraju, stawiają na najwyższą jakość produktów oraz wspierają rodzimy rynek pracy - podsumowała Marta Winiarek-Miętus, rzecznik prasowy firmy Husqvarna.

Firma Husqvarna przygotowała na 2014 rok wiele nowości produktowych, które zostały wprowadzone do oferty na ten sezon. Rodzina nowoczesnych zautomatyzowanych kosiarek Husqvarna Automower powiększy się o dwa unikatowe modele: 320 i 330X. Klienci do wyboru będą mieli także nowe modele tradycyjnych kosiarek spalinowych LC / LB 348, 353 oraz 356. Tegoroczna ciekawostką są także wprowadzone modele siekier, przeznaczone do prac przydomowych, leśnych i budowlanych.

Działania reklamowe, sprzedażowe oraz komunikacyjne prowadzone są także dla marek należących do koncernu Husqvarna: Gardena, McCulloch oraz Husqvarna Construction.