Nowa strona www nawiązuje do wizerunku marki spod znaku szarżującego byka, zapoczątkowanego w tym roku przez nowy model Lamborghini Nitro. Witrynę opracowano w odpowiedzi na potrzeby obecnych oraz przyszłych klientów marki w kontekście udostępnienia szerokiej informacji o produkcie oraz danych kontaktowych.

Witryna została uruchomiona w 13 krajach i dostępna jest w 7 językach - w tym również w polskim. Prezentuje aktualną ofertę produktową, zawiera wiadomości o nowościach, promocjach i wydarzeniach.

Styl i funkcjonalność - to najważniejsze cechy jakie mają charakteryzować stronę w nawiązaniu do charakteru ciągników Lamborghini. Za przykład posłużyć może funkcja lokalizowania punktów dealerskich, która została wzbogacona o możliwość automatycznego wyszukiwania najbliższego dealera i szybkiego wysłania zapytań za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Obszar prezentujący produkty, będący najważniejszym z elementów składowych strony, pozwala na poznanie wszystkich walorów użytkowych ciągników Lamborghini przy wykorzystaniu multimediów oraz materiałów informacyjnych. Stronę wyposażono w funkcję pozwalającą na wykonywanie porównań do trzech modeli jednocześnie oraz przeglądanie całej oferty ciągników z wykorzystaniem filtrów, takich jak zastosowanie, moc, przekładnia, rozstaw kół lub liczba cylindrów silnika.

Po zarejestrowaniu użytkownik nabywa możliwość otrzymywania biuletynu zawierającego informacje o nowych produktach i aktualności na temat marki. Zgodnie z oryginalnym i nowoczesnym stylem Lamborghini - na nowej stronie internetowej prezentowane są wiadomości, informacje o współpracy międzynarodowej, historia marki Lamborghini oraz galeria.

Strona zapewnia pełną funkcjonalność w trakcie przeglądania na tabletach. W niedalekiej przyszłości zostanie także uruchomiona wersja pozwalająca na pełne wykorzystanie przez telefon komórkowy.