System pozwala prywatnym przedsiębiorcom przyłączyć się do sieci poprzez otwarcie własnego sklepu według standardów wizualizacji z logo GRENE. Istotą systemu franczyzowego jest przyznanie współpracującemu przedsiębiorcy prawa do korzystania z koncepcji biznesowej firmy, znaku towarowego, a także ze stałej pomocy organizacyjnej i technicznej, jednocześnie nakładając obowiązek prowadzenia działalności zgodnie z koncepcją GRENE. Jak zapewnia firma GRENE, chętnych, przedsiębiorczych ludzi na uruchomienie takiego sklepu na swoim rynku lokalnym jest wielu.

Jak informuje Kierownik Działu Franczyzy Leszek Niewiedziała - franczyzobiorca ma pełne wsparcie doradcze, handlowe oraz marketingowe i reklamowe.

Potrzebujemy około miesiąca żeby uruchomić sklep „pod klucz”. W tym czasie ustawiamy regały, „zatowarowujemy” je odpowiednio dobranym asortymentem i przeprowadzamy szkolenia przed otwarciem – wyjaśnia Niewiedziała.

Od wielu lat rozwijane są w GRENE narzędzia do e-handlu i promocji marki przy wsparciu Internetu.

Właśnie jesteśmy w trakcie przełączania się na nowoczesną platformę do handlu internetowego, którą zasilał będzie światowej klasy system do zarządzania informacją o produktach. Nowa platforma to kolejny mocny krok w rozwoju naszych działań w Internecie i przyjętej  kluczowej strategii szybkiej i przyjaznej dostępności oferty w tym medium. W najbliższych miesiącach nastąpią kolejne odsłony nowych wersji sklepów rolniczych w różnych kanałach dystrybucji – zapewnia Jarosław Łuczak, Szef Działu Rozwoju Sieci – które zdecydowanie poprawią komfort wyszukiwania i zamawiania produktów znajdujących się w naszej ofercie. W naszych rozwiązaniach staramy się nie tylko nadążać za tym co się dzieje w Internecie, ale także wyznaczać nowe trendy.
Podobał się artykuł? Podziel się!