Firma Kramp jest znana jako jeden z pionierów na rynku internetowego handlu detalicznego. W 2001r. firma z Varsseveld była pierwszą hurtownia techniczną, która otworzyła sklep internetowy.

Jak mówią przedstawiciele firmy, łatwość składania zamówień zawsze była priorytetem. Teraz, gdy firma Kramp uruchamia nowy sklep internetowy, przyszedł czas na kolejny krok: zapewnienie klientom oczekiwaną jakość w połączeniu z szybkością i optymalną łatwością składania zamówień.

Przed uruchomieniem, sklep internetowy przeszedł wyczerpujące testy wykonywane przez zespół badawczy złożony z klientów i specjalistów.

W nowym projekcie zastosowano wiele funkcji, dzięki którym składanie zamówień jest łatwiejsze dla klientów. Na przykład sklep internetowy automatycznie dopasowuje się do urządzenia i rozdzielczości ekranu używanego do wyświetlania strony (monitora, telefonu lub tabletu).

Klienci mogą znaleźć poszukiwane produkty, stosując kryteria, które uważają za istotne wystarczy kliknąć odpowiednie filtry, aby zobaczyć tylko produkty posiadające wskazane cechy. Poręczny przycisk ekranu pomocniczego pozwala wyświetlić informacje o produkcie w dowolnym momencie.

Szybsze wyszukiwanie i mniej klikania - to główna zaleta, którą użytkownicy strony mogą zauważyć podczas poruszania się po nowym menu produktów. Szybciej mają się pojawiać również wyniki wyszukiwania.

Podobał się artykuł? Podziel się!