PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Sześciocylindrowy Deutz z certyfikatem Stage 5

Sześciocylindrowy Deutz z certyfikatem Stage 5 Deutz AG raczej nie musi się martwić nadchodzącą normą Stage V, w swoim portfolio ma już kilka silników spełniających wymagania nowej normy fot. mat prasowe

Autor: Grzegorz Szularz

Dodano: 20-11-2017 12:07

Tagi:

Pomimo zaostrzonych limitów jakie ma przynieść ze sobą norma Stage V, Deutz udowadnia, że nawet sześciocylindrowe silniki są w stanie podołać eko-wyzwaniom.




W kontekście nowej normy emisji spalin Stage 5 dotychczas pisaliśmy głównie o stosunkowo małych silnikach przystosowanych do rygorystycznych wymogów. Podczas targów w Hanowerze firma Deutz AG zaprezentowała swój najnowszy, sześciocylindrowy, silnik, spełniający wymogi nadchodzącej normy.

Więcej o normach spalin można przeczytać TUTAJ!

Mowa o silniku TTCD o pojemności 7,8 l, wyposażonym w dwie turbosprężarki, który charakteryzuje się zwartą budową i możliwością wygenerowania maksymalnego momentu obrotowego na poziomie 1565 Nm przy 1500 obr/min. Konstrukcja została przygotowana specjalnie do napędu topowych serii ciągników. Należy więc spodziewać się, że zaprezentowany silnik będzie oferowany w wielu wariantach mocy, w różnych maszynach.

Nowy silnik Deutza kontynuuje całą serię motorów, które już uzyskały certyfikację Stage V. We wrześniu 2017 Deutz AG jako pierwszy zaprezentował duży silnik diesla (TTCD 6.1 l) przystosowany do nowej normy, po którym nastąpiły premiery mniejszych modeli: TCD 3.6 i TCD 4.1.

Amerykanie gotowi na Stage V - przeczytaj o silnikach Cumminsa gotowych na nową normę.

Agritechnica 2015 - Yanmar prezentuje silniki gotowe na Stage V.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (8)

  • antoni 2017-11-21 13:11:58
    Zetur Crystal ma 144 KM z 6 garów, NH T7.170 (czyli kejs i sztejer też) realnej mocy też ma tyle no i MTZy z tymi 7,1 l silnikami czyli 12xx.x
  • robson 2017-11-20 22:45:37
    A po co ci 6 garów poniżej 140 km? Hobbysta czy co?
  • Miki2 2017-11-20 22:07:01
    Robson podaj trzy silniki w ciagnikach 6 cylindrowe poniżej 140 KM ktore mozna kupić nowe. Przyjeżdżają ludzie co pisali na prow i mówią że nie ma wcale wyboru
  • abc 2017-11-20 20:42:42
    tu normy a ruch lotniczy spala kosmiczne ilości paliwa, o których nie śni się nawet
    przeciętnemu śmiertelnikowi, do tego dochodzą równie kosmiczne ilości tlenu a ruch
    na niebie tak gęsty jak w ulicznym korku. Ich silniki nie mają takich norm. Paranoja
  • Damian 2017-11-20 20:17:51
    W ciagnikach głupie normy a ciekawe jaka norme spelniaja te nowe wieswageny i co unia na to...i ciekawe ze nikt nie popatrzy na to ze jak taki ciagnik nie bedzie sie kiedys oplacalo remontowac to kto to wszystko bedzie utylizował? najlepiej isc i kupic nowy tak.
  • robson 2017-11-20 18:54:26
    e tam, sporo jest firm które mają tylko scr i doc, są i takie które lecą na dpfie i docu i też jest git a motory takie same jakie były po 6 garów
  • T.B. 2017-11-20 18:38:03
    Stage IV nieliczni uzyskiwali z EGR, DOC i SCR, zużywały tylko trochę więcej ad blue, ale obywało się bez kłopotliwego DPF, teraz niestety będzie komplet i obawiam się że silniki podobnie jak w samochodach będą miały zaplanowany okres eksploatacji po którym po prostu nie będzie się opłacało ich naprawiać. Remont starego diesla przy obecnych silnikach to rozrywka.
  • ajato 2017-11-20 16:44:53
    A stage VI to co będzie? Silnik od motorynki z wyciśniętymi 150 km? Ludzie kochani...
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.73.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!