Ciągniki serii N4, będą dostępne w czterech wersjach: HiTech, Active, Versu i Direct, czyli podobnie jak w przypadku serii T. Do napędu posłużyły dwa czterocylindrowe silniki Agco Power. Pierwszy 44AWF o pojemności 4.4 l i mocach: 105, 115, 125 KM oraz 49 AWF o pojemności 4.9 l i mocach 135, 155 i 165 KM.

W każdej wersji dostępna jest opcja "boost", czyli chwilowego podniesienia mocy silnika. I tak w przypadku najsłabszego wariantu zz 105 KM można uzyskać 115 KM a dla wariantu najmocniejszego ze 165 aż 185 KM.

Za oczyszczanie spalin, odpowiadają dwa systemy: SCR (selective catalytic reduction) oraz DOC (diesel oxidation catalyst). Nie ma więc niekiedy kłopotliwego w obsłudze filtra cząstek stałych, DPF, jednakże należy wziąć pod uwagę konieczność stosowania płynu AdBlue.

W oparciu o pierwszy z silników (105-125 KM) możemy wybrać spośród trzech modeli: N104, N114E – eco mode, N124. Niestety, tych modeli nie będziemy mogli zestawić z dowolnie wybranym typem przekładni, gdyż wszystkie te modele bazują jedynie na opcji HiTech lub HiTech z HiTrol czyli przekładnią typu powershift o trzydziestu przełożeniach z elektrohydraulicznym rewersem i opcjonalnymi dziesięcioma biegami pełzającymi. Zakres prędkości jazdy to od 0.6 do 43 km/h lub 0,7 do 53 km/h.

Układ hydrauliczny dla pierwszych trzech przedstawicieli serii N, może bazować na pompie o wydatku 73 l/min lub 90 l/min. Rozdzielacze mogą mieć dwie trzy lub cztery sekcje, zarówno z tyłu jak i z przodu.

W bazowej wersji, ciągniki dysponują dwiema niezależnymi prędkościami WOM: 540 oraz 1000. Jednakże w wyposażeniu dodatkowym znajdziemy możliwość dostosowania do prędkości 540/540E/1000 lub 540E/1000/1000E jak również przedni WOM z prędkością 1000.

Udźwig tylnego podnośnika dla modelu N104 to 6800 kg, podobnie jest w modelach N114E i N124, z tym, że tu mamy możliwość zwiększenia udźwigu maksymalnego do 7800 kg. Natomiast przedni podnośnik, może podnieść maksymalnie 3500 kg.

Bazujące na mocniejszym silniku, 49AWF, modele N134, N154E oraz N174 zapewniają jeszcze więcej możliwości. Po pierwsze, dla tych silników przewidziano możliwość zestawienia nie tylko z przekładnią HiTech, ale także Active, Versu i Direct .