Od samego początku historii marki w Polsce Zetor i Kalisz są ze sobą nierozerwalnie złączone i tak zostało do dzisiaj. Nowa siedziba firmy znajduje się w dogodnej lokalizacji – w pobliżu głównych dróg prowadzących do Wrocławia i Poznania, a także niedaleko planowanej obwodnicy miasta. 

- Naszą główną motywacją w podjęciu decyzji o budowie siedziby było podniesienie jakości i komfortu usług oferowanych klientom i partnerom. Prezentacja maszyn, możliwość ich natychmiastowego przetestowania w trakcie pracy, zaplecze serwisowe, magazyn z częściami zamiennymi, magazyn ciągników, a także przestrzeń wystawiennicza – uwzględnienie tego wszystkiego w jednym miejscu daje nam możliwość poświęcenia 100 proc. uwagi klientom i partnerom oraz przedstawienie marki Zetor ze wszystkich stron i zgodnie z oczekiwaniami gościa” – mówi Arkadiusz Fulek, prezes zarządu Zetor Polska Sp. z o.o.

Na powierzchni 3 ha znajduje się nie tylko magazyn nowych ciągników. Wybudowano także przestrzeń wystawienniczą, gdzie odwiedzający mogą zapoznać się z historią marki oraz ze współczesnymi i historycznymi modelami ciągników.

Do dyspozycji jest również tor zewnętrzny i miejsce do testowania poszczególnych maszyn. W części biurowej znajduje się kilka sal spotkań i konferencyjnych. Stworzono również zaplecze serwisowe i magazyn z częściami zamiennymi.

W siedzibie znajduje się sklep z częściami zamiennymi, gadżetami reklamowymi i innymi drobnymi przedmiotami z oferty marki Zetor. Parking przed budynkiem zapewnia optymalną sporą ilość miejsc i wygodne parkowanie dla odwiedzających i pracowników firmy.

Nowa siedziba zapewnia dwukrotnie większą powierzchnię użytkową niż pierwotna siedziba. Jak zapewniają przedstawiciele spółki, większa powierzchnia zapewni klientom szersze i lepsze dopasowanie do ich potrzeb podczas wyboru maszyny czy też jej prezentacji. Nowa przestrzeń jest przystosowana również do prowadzenia prezentacji i szkoleń, a nawet do wizyt szkolnych wycieczek i osób zainteresowanych poznaniem marki Zetor.

 Budowa nowej siedziby rozpoczęła się jesienią ubiegłego roku i została zakończona w czerwcu bieżącego roku. Przeprowadzka trwała od lipca do początku sierpnia. Całkowity koszt budowy nowej centrali przekroczył 60 mln CZK.