PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Nowe marki, innowacyjne projekty biznesowe Grupy Mlekovita i Sokołowa S.A.

Nowe marki, innowacyjne projekty biznesowe  Grupy Mlekovita i Sokołowa S.A. Od lewej: prezes Dariusz Sapiński (Mlekovita) i prezes Bogusław Miszczuk (Sokołów); Fot. materiały prasowe

Autor: materiały prasowe Mlekovita

Dodano: 02-07-2019 09:11

Tagi:

Rozwój produktów z kategorii sport i fitness oraz innowacyjny projekt biznesowy w segmencie przekąsek były tematem konferencji prasowej zorganizowanej przez Grupę Mlekovita oraz Sokołów S.A.



Dorośli Polacy są mniej aktywni fizycznie niż większość obywateli UE, dużo rzadziej regularnie (raz w tygodniu lub częściej) uprawiają sport (28 proc. przy 40 proc. w UE), rzadziej podejmują również inne formy aktywności fizycznej (38 proc. wobec 44 proc). Rosną odsetki osób w ogóle nieuprawiających sportu i niepraktykujących żadnych form rekreacji fizycznej. – Dlatego zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do większej aktywności fizycznej, przy okazji oferując im produkty wspierające zbilansowaną dietę podczas wysiłku fizycznego oraz pracy nad sylwetką – mówi Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita. – W tym celu wykorzystujemy możliwości naszej ostatniej inwestycji, największej i najnowocześniejszej w historii firmy: fabryki proszków mlecznych, rozwijając kategorię wyrobów sport i fitness. Tym samym wpisujemy się w rosnący trend na zdrowy styl życia i aktywność fizyczną. Rośnie rynek odżywek białkowych – szacunkowo, że rynek suplementów diety, w tym z dużym udziałem odżywek białkowych, ma już wartość 4 mld złotych i w najbliższych latach wzrośnie o 20-30 proc. białka przy jednoczesnej konieczności ograniczania spożycia pewnych produktów czy dostarczanych z pokarmem do organizmu kalorii. Wówczas nawet najlepiej zbilansowana dieta będzie potrzebowała wzbogacenia w pełnowartościowe proteiny. – Wsparciem są tu nasze produkty: asortyment napojów wysokoproteinowych oraz koncentratów białek serwatkowych WPC 80. Co ważne, Mlekovita jest jedynym producentem tego typu odżywek w tak szerokim asortymencie WPC 80 w pełnym cyklu produkcyjnym – od podstaw, od bazy surowcowej – podkreśla Dariusz Sapiński.

Grupa Mlekovita oraz Sokołów S.A. podjęły współpracę, tworząc innowacyjny projekt biznesowy. Dzięki kooperacji firm, powstały nowe propozycje produktowe, które właśnie pojawiły się na rynku. W odpowiedzi na aktualne trendy konsumenckie Sokołów oraz Mlekovita poszerzają asortyment przekąsek, wprowadzając trzy wyjątkowe połączenia przekąsek serowych i mięsnych: Party Time, Wypasiony Duo Snack oraz Sokoliki Duo Snack.

Propozycje produktowe, powstałe dzięki współpracy Grupy Mlekovita oraz Sokołów S.A. idealnie wpisują się w najnowsze trendy rynkowe, odpowiadające zmianie trybu życia konsumentów. Coraz częściej poszukują oni pomysłów na szybkie przekąski w ciągu dnia – takie, które będą smaczne, wygodne w użyciu i pożywne. Ważna jest dobra wartość odżywcza, odpowiedni skład, a także dostosowanie produktu do indywidualnych potrzeb dietetycznych (np. do diety bezglutenowej). 



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.