- Chcemy zająć się tą kwestią - podkreśliła Virginia na czwartkowej konferencji.

Biedronka, której właścicielem jest Jeronimo Martins (JM), ma zwiększyć "inwestycje w utrzymanie konkurencyjnych cen w Polsce - podała Agencja. Zdaniem dyrektor finansowej JM, działania będą mieć na celu "zwiększenie presji na marże".

- JM do tej pory nie ucierpiało w wyniku wojny w Ukrainie - przypomniał Bloomberg. - Obserwujemy nawet pewien wzrost sprzedaży. Dotyczy to w szczególności kategorii, które przypuszczalnie mają związek z darowiznami dla Ukraińców - przekazała spółka.

Jeronimo Martins to portugalskie przedsiębiorstwo, będące właścicielem sieci Biedronka. Według informacji podanych na stronie sieci, Biedronka pod koniec pierwszej połowy 2021 r. posiadała 3154 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Wartość inwestycji Grupy Jeronimo Martins w Polsce od 1995 r. to ponad 14 mld zł.