Jak wynika z globalnego badania Nielsena w ponad 60 krajach, marki własne kontynuują wzrost i stają się coraz bardziej innowacyjne. W swej nowej formie rzucają szereg wyzwań dla producentów dużych marek, których główną częścią portfolio są najczęściej produkty konwencjonalne.

I właśnie o tych wyzwaniach związanych z kreowaniem mocnych marek producenckich będzie ta debata. Porozmawiamy o tym, że przemysł spożywczy to nie tylko nowoczesna produkcja, ale także dobry marketing. Porozmawiamy o tworzeniu nowych potrzeb konsumentów w myśl zasady "zbuduj nową kategorię, będziesz jej liderem". Eksperci zastanowią się jak skutecznie konkurować z coraz mocniej rozpoznawalnymi markami własnymi oraz jak tworzyć legendy zamiast marek i pozyskiwać fanów w miejsce klientów. Poruszymy także tematy związane z serwisami kulinarnymi, blogosferą i social media, czyli nowymi kanałami komunikacji z konsumentami.

Udział w dyskusji potwierdzili:

  • Edward Bajko, prezes zarządu, SpółdzielczaMleczarnia Spomlek;
  • Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel Sp. z o.o.;
  • Sebastian Król, partner, Enterprise Investors;
  • Adam Mokrysz, prezes zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate;
  • Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching.

Więcej informacji i rejestracja: http://www.eecpoland.eu/pl/

Facebook: https://www.facebook.com/EECKatowice/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/17975111/

Twitter: https://twitter.com/EECKatowice