PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Polska żywność potrzebuje mocnej marki

Polska żywność potrzebuje mocnej marki

Wyczerpały się proste rezerwy wzrostu, czyli obniżanie kosztów bez utraty jakości. Coraz trudniej konkurować ceną, ale także coraz trudniej konkurować jakością. Receptą na to jest stworzenie silnej marki – wynika z wypowiedzi panelistów debaty „Żywność – najlepsza wizytówka promocyjna Polski” podczas Food Show 2017.



- Problemem, który dotyka polskiego eksportu żywności jest brak wyróżnika, który powodowałby, że ta marka będzie znana na świecie – mówił Mateusz Kowalewski, prezes zarządu Hortimex Plus.

Jego zdaniem, jeśli nie będziemy pracować nad marką staniemy przed wyborem – albo cena albo problem protekcjonizmu. I dodaje, że trzeba o to zadbać, ponieważ nasz rodzimy rynek nie jest w stanie zapewnić nam takich wzrostów, jakich firmy oczekują.

Paweł Kocoń, Dyrektor Rozwoju Rynku, Agencji Rynku Rolnego dodał, że w celu budowania marki ARR zachęca firmy do organizowania wspólnych stoisk na międzynarodowych targach żywności. Promujemy brand „Poland Taste Good” – w każdym języku w jednym znaku graficznym - zapewnia.

- Polskie firmy dużo mówią o jakości i cenie, jednak nie znają konsumenta. Trzeba wykreować modę na dane kategorie żywności. Żyjemy w świecie, który szybko się zmienia. Zmieniają się pokolenia i tym samym rynek. „Nowi konsumenci” oczekują żywności zdrowej i wysokiej jakości, najczęściej takiej prosto od rolnika – podsumował Paweł Kocoń.

Tekst ukazał się na Portalu Spożywczym



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.117.125
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum


KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.