Pomysł Salonu został zrealizowany dzięki współpracy Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego z Praską Giełdą Spożywczą. W nowym specjalnie oznakowanym pawilonie giełda udostępniła stoiska targowe wraz z zapleczem socjalnym i chłodniczym. Obecnie handel odbywał się będzie w obiekcie o powierzchni 150 m2, ale jak zapewniają pomysłodawcy i kierownictw giełdy, docelowo istnieje możliwość zagospodarowania nawet 1000 mkw. Wszystko będzie zależało od zainteresowania, producentów klientów.
Izba, po skompletowaniu wykazu firm uczestniczących w przedsięwzięciu, podzieli producentów na poszczególne branże:
- wyroby wędliniarskie, mięso, garmażerka
- wyroby mleczne (sery, galanteria mleczna)
- wyroby piekarnicze i cukiernicze
- przetworzone wyroby owocowo-warzywne
- dziczyzna - miody, nalewki, soki
Źródło "Farmer" 24/2005
Komentarze