Wydruk strony Farmer.pl - portal nowoczesnego rolnika

John Deere: zakończenie umowy z Chempest. Nowi dealerzy: Wanicki i Agro-Efekt

Autor:

Dodano:

Kolejne zmiany w sieci dealerskiej marki John Deere w toku. To kontynuacja działań w ramach realizacji strategii "Dealer Jutra 3.0".

W ramach restrukturyzacji sieci dealerskiej John Deere, firma rozwiązała umowę z dotychczasowym dystrybutorem sprzętu tej marki - firmą Chempest SA z siedzibą w Rudniku (woj. śląskie).

Okres karencji po rozwiązaniu umowy wynosi 6 miesięcy. Tym samym Chempest do 31 października 2021 r. utrzymuje status autoryzowanego dealera marki John Deere. W tym czasie firma ma w dalszym ciągu zapewnić  wszystkim swoim klientom obsługę w zakresie sprzedaży maszyn, części zamiennych, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego maszyn John Deere.

Po tej dacie, czyli od 1 listopada br., odpowiedzialność za dystrybucję zielonych maszyn i obsługę posprzedażową na terenie działania Chempestu przejmą inni dotyczhczasowi dealerzy John Deere, firmy:  Wanicki Serwis oraz Agro-Efekt. W ich zasięgu znajdą się następujące regiony:

Jak zapewniają przedstawiciele John Deere Polska, wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach poinformują sami dealerzy.

- Zmiany w sieci dealerskiej, które sukcesywnie wprowadzamy wynikają z potrzeby wniesienia naszych usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii, co pozwoli naszym klientom z sukcesami rozwijać ich biznesy. Ważną rolę wsparcia nadal odgrywać będzie nasza doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra – mówi Piotr Iżyniec z John Deere Polska.

"Dealer Jutra 3.0" – co to znaczy?

Przypomnijmy - strategię Dealer Jutra 3.0 marka John Deere zaczęła wprowadzać z początkiem 2020 r. Wdrażanie tego działania rozpoczął nowy prezes John Deere Polska - Marko Borowieck.

 

- Nasza sieć dealerska po zmianach pomoże sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy otrzymają jeszcze większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji niż dotychczas. Dealerzy działający w ramach strategii „Dealer Jutra 3.0” będą cechować się bardziej rozbudowanym zakresem działań oraz poszerzoną specjalizacją – dodaje Piotr Iżyniec.

"Strategia wdrażana od roku zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów" - podaje w oficjalnym komunikacie John Deere Polska.

W ostatnich miesiącach to kolejna zmiana w sieci dealerskiej John Deere. Firma rozwiązała umowę m.in. ze spółką Contractus z Białegostoku i Kuhn Maszyny Rolnicze z Jelonka k. Poznania.

 

×