Wydruk strony Farmer.pl - portal nowoczesnego rolnika

Strategia promocji branży mleczarskiej

Autor: WOP

Dodano: 23-07-2009 09:17

Polska Izba Mleka chciałaby sfinansować ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa opracowanie strategii promocji branży mleczarskiej. Jak udało się nam dowiedzieć, potrzeba stworzenia takiego dokumentu pojawiła się podczas prac Zespołu do spraw konsolidacji branży mleczarskiej powołanego przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marka Sawickiego.

O inicjatywie Polskiej Izby Mleka pisaliśmy już wcześniej na farmer.pl. Strategia ta ma być stworzona w oparciu o szereg analiz, badań i opracowań eksperckich i jak zapewnia Polska Izba Mleka, będzie dokumentem wyjściowym, pozwalającym planować proces konsolidacji i rozwoju branży mleczarskiej.

Strategia rozwoju branży mleczarskiej będzie istotnym dokumentem dla polskiego sektora mleczarskiego na lata 2011 – 2016. Określi priorytety działań ukierunkowanych na branżę , które zapewnić

Rozwój branży rozumiany jest jako cykl przemian społeczno-ekonomiczno-finansowo-organizacyjnych sektora rolno-spożywczego związanego z produkcją i przetwórstwem mleka, mających służyć innowacyjności, wzrostowi konkurencyjności i podniesieniu wskaźników finansowych podmiotów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka . - Strategia określi aktualny stan branży, jej potencjał, warunki rozwoju oraz czynniki i działania mające ten rozwój zapewnić – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka.

Źródło: farmer.pl

×