Wydruk strony Farmer.pl - portal nowoczesnego rolnika

Jesienią ruszy promocja mleka

Autor: farmer.pl

Dodano: 06-07-2012 10:15

Mam kota na punkcie mleka - pod takim hasłem wystartuje jesienią tego roku kampania promująca mleko i produkty mleczne realizowana prze Polską Izbę Mleka (PIM) we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Kampania potrwa trzy lata i finansowana będzie z trzech źródeł: środków Unii Europejskiej, budżetu Państwa oraz Funduszu Promocji Mleka. Projekt Polskiej Izby Mleka pod nazwą „Mam kota na punkcie mleka" został zatwierdzony do realizacji decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej z 28 czerwca br - informuje Polska Izba Mleka.

Budżet akcji „Mam kota na punkcie mleka" wynosi 2,4 mln euro. Kampania potrwa trzy lata, a promować będzie mleko, sery i napoje mleczne. Skierowana będzie do dzieci w wieku 8-13 lat oraz matek/opiekunów.

Już 7 listopada w Warszawie jedno z najważniejszych wydarzeń w rolniczym kalendarzu. Szerokie grono znamienitych gości i dziesiątki sesji, w których poruszamy aktualne i ważne dla rolników tematy. Zarejestruj się teraz!

×