Wydruk strony Farmer.pl - portal nowoczesnego rolnika

Działasz w mediach społecznościowych? Przyjdź i spotkaj się z innymi influencerami

Autor:

Dodano:

Po raz pierwszy na konferencji Narodowe Wyzwania w Rolnictwie odbędzie się sesja poświęcona mediom społecznościowym. Rolnicy coraz chętniej i aktywniej korzystają z mediów społecznościowych, będąc nastawionymi nie tylko na "zbiór lajków", lecz także na wymianę doświadczeń, poszukiwanie porad i bieżących wiadomości.

Rolnicy są silnym i coraz lepiej słyszalnym głosem w social media. Dzięki codziennej aktywności, starają się także pokazywać pracę na roli oraz walczyć z krzywdzącymi stereotypami. Nasza sesja tematyczna podczas siódmej edycji Narodowych Wyzwań w Rolnictwie  poświęcona jest właśnie aktywności w tych mediach. Wspólnie postaramy się przyjrzeć działalności rolników w takich kanałach jak: YouTube, Facebooku, Instagram oraz Twitter. 

Swoją obecność potwierdzili już rolnicy działający aktywnie w mediach społecznościowych:

Ewa Krasnodębska , rolniczka vlogerka "Rolnik na obcasach"

Mateusz Kulecki, rolnik, vloger "Kula"

Łukasz Pergoł, rolnik, przedstawiciel Partii Twiterowych Rolników

Łukasz Zając, ekspert public relations, socjolog. Od 2015 wspiera marki rolno-spożywcze w zakresie komunikacji korporacyjnej. W 2018 r. napisał książkę „Po co jest PR?”. W SuperDrob SA odpowiada za public relations; twórca spotkań eksperckich Food Tweetup dla branży żywności.

 

 

 

Jeżeli chcesz dołączyć się do tego wydarzenia, przedstawić swoją działalność, poznać się z innymi rolnikami „działającymi w sieci”, to przyjdź koniecznie na sesję „Rolnicy w mediach społecznościowych: żniwa lajków i magazyn wiedzy”.

Wspólnie zastanowimy się nad tym, czy w mediach społecznościowych można walczyć ze stereotypami dotyczącymi rolnictwa, jak można promować rolnictwo i ile znaczą dziś social media dla rolników.

Poza tym przygotowaliśmy ciekawe wykłady i szkolenie dla osób chcących rozwijać swoją działalność w Internecie. Nasi eksperci podpowiedzą jak dobrze zaprezentować się przed kamerą, zwiększyć zasięg i wyróżnić się w social mediach. Zwrócą też uwagę na to jak budować treść, by wyróżniała się i przyciągała odbiorców w natłoku informacji dostępnych w sieci.

Dodatkowo Joanna Gałązka i Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin odpowiedzą na pytania: Jak budować wiarygodny wizerunek w social mediach oraz jak bezpiecznie kupować środki ochrony roślin i weryfikować informacje o tych produktach w internecie i social media.

Zapraszamy do udziału w spotkaniu!

Konferencja się odbędzie 7 listopada w Global Expo ul. Modlińska 6D w Warszawie.

Zarejestruj się już dziś

 

×