Innymi ważnymi czynnikami wyboru firmy instalującej fotowoltaikę były między innymi:

  • dobre opinie o firmie – ważne dla 49% ankietowanych;
  • wsparcie w uzyskaniu dofinansowania –   istotne dla 46% respondentów;
  • czas realizacji zlecenia – czynnik wskazany przez 45% badanych.

Co ciekawe, tylko 1 na 5 przyszłych inwestorów w fotowoltaikę, przy wyborze dostawcy technologii PV,  kieruje się długością okresu gwarancyjnego.

- Wybór firmy dostarczającej instalację fotowoltaiczną jest kluczowym elementem budowy domowej elektrowni słonecznej. Jest to decyzja na lata, dlatego nie jesteśmy zdziwieni, że to właśnie jakość odgrywa tutaj kluczową rolę. Jako renomowany dostawca zarówno usług, jak i  technologii skupiamy się przede wszystkim na jakości naszej oferty, wspieramy cały proces inwestycyjny, od początku do końca. Naszym atutem jest pomoc w uzyskaniu dofinansowania oraz szybka realizacja zleceń. Dzięki temu spełniamy oczekiwania naszych klientów – Lidia Kłosowska, dyrektor komunikacji, marketingu i wsparcia sprzedaży, Sunday Polska.