PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

ARR wypromuje olej rzepakowy, drób i warzywa

Jak poinformowała ARR, 29 sierpnia 2011 r. zawarła umowę z Polskim Stowarzyszeniem Producentów Oleju na realizację kampanii promocyjno-informacyjnej pt. "Pokochaj olej rzepakowy". Kolejne dwie umowy zostały zawarte 28 września 2011 roku z Krajową Radą Drobiarstwa - Izbą Gospodarczą na realizację kampanii informacyjnej pt. "Nowa jakość w drobiarstwie" dotyczącej mięsa drobiowego wytwarzanego w systemie jakości QAFP oraz Stowarzyszeniem „Krajowa Unia Producentów Soków” na realizację kampanii promocyjno-informacyjnej pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku" dotyczącej świeżych oraz przetworzonych owoców i warzyw, w tym soków.



3-letnie programy promujące olej rzepakowy, drób wysokiej jakości oraz warzywa, owoce i soki realizowane będą odpowiednio na rynkach polskim i łotewskim, polskim i niemieckim oraz polskim i rumuńskim.

Całkowity budżet ww. programów wynosi 9 470 221 euro, z czego 5 469 065 euro stanowi dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej.

Wykonawcą kampanii pt. "Pokochaj olej rzepakowy", tj. tzw. organizacją wdrażającą jest konsorcjum firm: Saatchi&Saatchi Poland Sp. z o.o. (lider konsorcjum) i Marketing & Communications Consultants (M&CC) (korsorcjant).

Do przeprowadzenia kampanii informacyjnej pt. „Nowa Jakość w drobiarstwie" zostało natomiast wybrane konsorcjum trzech firm: Partner of Promotion Sp. z o.o. (lider konsorcjum), Agencja Tailor&Baker (konsorcjant) oraz Dom Mediowy Maxus (konsorcjant).

Wdrażaniem programu pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku" zajmie się firma ZenithOptimedia Group Sp. z o.o.

Kolejne programy promocyjne wysłane do Komisji Europejskiej

Agencja Rynku Rolnego przedłożyła Komisji Europejskiej oferty 3-letnich programów promocyjno-informacyjnych pt.: „Jabłka każdego dnia", złożonej przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej oraz „Makarony Europy", złożonej przez Polską Izbę Makaronu.

Działania o charakterze promocyjno-informacyjnym w ramach ww. kampanii koncentrują się na rynkach ukraińskim i rosyjskim. Łączny budżet programów wynosi 6 959 tys. euro netto.

W przypadku pozyskania pozytywnej decyzji KE działania w ramach programów zostaną uruchomione w przyszłym roku i będą realizowane przez 3 lata.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.80.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.