- Tworząc platformę chcieliśmy w czasach pandemii pomóc rolnikom w sprzedaży ich produktów i usług. Chcieliśmy także ułatwić zakupy konsumentom - powiedział w środę dyrektor ośrodka Robert Pieszczoch.
Zaznaczył, że przez siedem dni działalności podkarpacki e-bazarek odwiedziło już ponad 150 tys. osób.
- Platforma daje możliwość tworzenia krótkich łańcuchów dostaw pomiędzy producentami a konsumentami. Jest to również doskonała bezpłatna promocja podkarpackich rolników, producentów regionalnej i ekologicznej żywności, usługodawców, twórców rękodzieła oraz kół gospodyń wiejskich - wskazał dyrektor.
Z adresu https://podkarpackiebazarek.podrb.pl/ skorzystało już przeszło 600 rolników, którzy zaoferowali 1000 produktów.
Pracownicy Ośrodka radzą, w jaki sposób można współpracować z e-bazarkiem. Pieszczoch powiedział, że przez siedem dni w tygodniu dyżurują oni przy infolinii.
Partnerami Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w tym przedsięwzięciu są m.in.: wojewoda podkarpacki, marszałek woj. podkarpackiego, Podkarpacka Izba Rolnicza, Związek Stowarzyszeń Podkarpacka Izba Rolnictwa Ekologicznego, a także lokalne media.