
Promocja polskiego mięsa na rynkach Korei, USA i Wietnamu

Kierunek innowacja
Cykl regionalnych konferencji Farmera Sprawdź lokalizację i zarejestruj się!Głównym celem kampanii jest wzrost eksportu europejskiego mięsa na rynkach wyżej wymienionych krajów oraz pogłębienie wiedzy o walorach smakowych i sposobie produkcji mięsa ze Starego Kontynentu. UPEMI chce również, aby mięso z Europy kojarzone było z najwyższą jakością, tradycją wytwarzania i wysokimi standardami produkcji. Dlatego też swój przekaz kierować będzie do profesjonalistów, liderów opinii (w tym dziennikarzy) i konsumentów.
W ramach akcji przewidziane są między innymi działania reklamowe w mediach, produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych, uczestnictwo w targach, bezpośrednie spotkania z branżą spożywczą i konsumentami, organizacja tour study i działania public relations.
Kampania „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” finansowana jest w 50 proc. ze środków Unii Europejskiej, 30 proc. podchodzi z budżetu krajowego, a pozostałe 20 proc. to środki Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego.
Kampania jest kontynuacją dotychczasowych działań UPEMI. Ma na celu utrwalenie efektów, jakie zostały osiągnięte przez akcje „Stół pełen smaków” i „Tradycja, jakość i europejski smak”. A warto dodać, że w wyniku tych akcji wzrósł eksport polskiego mięsa do Korei Południowej, polskie firmy są również obecne w Wietnamie.
Komentarze