PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Żniwa lajków i magazyn wiedzy - pierwsza taka sesja podczas Narodowych Wyzwań w Rolnictwie

Żniwa lajków i magazyn wiedzy - pierwsza taka sesja podczas Narodowych Wyzwań w Rolnictwie Żniwa lajków i magazyn wiedzy - pierwsza taka sesja podczas Narodowych Wyzwań w Rolnictwie

Działasz aktywnie w sieci? Prowadzisz swój kanał/profil w mediach społecznościowych? Chcesz dowiedzieć się więcej o budowaniu wizerunku w mediach społecznościowych? Czy wiesz, gdzie szukać wiarygodnych i sprawdzonych informacji? Przyjdź na sesję „Rolnicy w mediach społecznościowych: żniwa lajków i magazyn wiedzy” podczas konferencji Narodowe Wyzwania w Rolnictwie 2019, która odbędzie się już 7 listopada w Global Expo na warszawskim Żeraniu. 




Po raz pierwszy na konferencji Narodowe Wyzwania w Rolnictwie odbędzie się sesja poświęcona mediom społecznościowym. Rolnicy coraz chętniej i aktywniej korzystają z mediów społecznościowych, będąc nastawionymi nie tylko na "zbiór lajków", lecz także na wymianę doświadczeń, poszukiwanie porad i bieżących wiadomości. 

Nie brakuje rolniczych influencerów, którzy prezentują swoją codzienną pracę, testują maszyny i nagrywają wideoporadniki. Rolnicy aktywnie działają także na Twitterze i Facebooku, często to tam pojawiają się pierwsze informacje o wydarzeniach z ich regionów. Na grupach poświęconych branży rolnej praktycy wymieniają się doświadczeniami, na Twitterze z kolei chętnie biorą udział w dyskusjach o kształcie polskiego rolnictwa, polityce rolnej i problemach trapiących tę grupę społeczną.

Rolnicy są silnym i coraz lepiej słyszalnym głosem w social media. Dzięki codziennej aktywności, starają się także pokazywać pracę na roli oraz walczyć z krzywdzącymi stereotypami. Nasza sesja tematyczna podczas siódmej edycji Narodowych Wyzwań w Rolnictwie  poświęcona jest właśnie aktywności w tych mediach. Wspólnie postaramy się przyjrzeć działalności rolników w takich kanałach jak: YouTube, Facebooku, Instagram oraz Twitter. 

Sesja rozpocznie się o godzinie 11.20 powitaniem przez redaktora naczelnego miesięcznika "Farmer" i portalu farmer.pl Wojciecha Denisiuka, krótkim wprowadzeniem w tematykę i przedstawieniem działalności redakcji w tym obszarze. Następnie zaprosimy słuchaczy na wykład "Jak budować wiarygodny wizerunek w social mediach?", który poprowadzą Joanna Gałązka i Aleksandra Mrowiec z Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Roślin.

Po wykładzie przygotowaliśmy coś specjalnego dla wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym, jak dobrze zaprezentować się przed kamerą, zwiększyć zasięg i wyróżnić się w social mediach. Spotkanie poprowadzą nasi eksperci. 

Po przerwie kawowej zapraszamy na debatę "Social media jako nowa platforma wymiany doświadczeń, wiedzy i informacji wśród rolników" z udziałem topowych influencerów, przedstawicieli rolników i firm, które mogą pochwalić się aktywną działalnością w mediach społecznościowych na rzecz rolnictwa. Wspólnie zastanowimy się nad tym, czy w mediach społecznościowych można walczyć ze stereotypami dotyczącymi rolnictwa, jak można promować rolnictwo i ile znaczą dziś social media dla rolników.

Po debacie odbędzie się kolejne wystąpienie ekspertek z PSOR poświęcone zagadnieniom związanym z bezpiecznym kupowaniem środków ochrony roślin i weryfikowaniem informacji o tych produktach w internecie i social media.

Po sesji zapraszamy wszystkich na spotkanie networkingowe. W swobodnej atmosferze chcemy, by każdy miał okazję się bliżej poznać, porozmawiać o swojej działalności i wymienić wiedzą i doświadczeniem.

Partnerem merytorycznym sesji jest Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin.

Pełna agenda konferencji 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy się zarejestrować.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.