PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Mięsna promocja

Są pieniądze na promocję mięsa na Dalekim Wschodzie. Komisja Europejska postanowiła sfinansować kampanie reklamującą wyroby wędliniarskie.



Za unijne pieniądze promować będziemy także mrożoną wołowinę, wieprzowinę i cielęcinę. Całkowity koszt przedsięwzięcia wyniesie prawie 2 miliony euro.

Mimo, że Chiny czy Japonia stoją przed nami otworem, polskie zakłady mięsne wciąż mają problemy z wejściem na azjatyckie rynki.
Witold Choiński „Polski Mięso”: My tam praktycznie nie zaangażowaliśmy się. Czy finansowo w postaci reklamy, marketingu, czy innych sposobów, które mogłyby zapoznać tamtejszy rynek z naszymi produktami.
Polskim zakładom zależy jednak na utrzymaniu tamtejszych rynków. Stąd pomysł o promocji mięsa. W myśl zaakceptowanego właśnie przez Bruksele projektu, nasi producenci będą mogli przekonywać tamtejszych konsumentów do swoich wyrobów. Do wydania jest 1 mln 700 tys. euro.

Pieniądze wykłada przede wszystkim Bruksela. Polscy przedsiębiorcy otrzymają też wsparcie z resortu rolnictwa.
Dariusz Goszczyński Ministerstwo Rolnictwa: - 50 proc. kosztów związanych z tymi działaniami będzie pokrywane przez UE, 30 proc. z budżetu państwa a 20 proc. sami przedsiębiorcy
To kolejne tego typu przedsięwzięcie. Wcześniej, w podobny sposób rozpoczęto 3 kampanie. Oryginalność pod ochroną, marchewka i mrożonki pełne natury. Takie unijne wsparcie doceniają polscy producenci. Bo na zatwierdzenie przez Komisję Europejską czeka coraz więcej krajowych projektów.

Źródło: Agrobiznes



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.200.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.