Wszystkie naprawy zostały przeprowadzone przez autoryzowany serwis Claasa. Cała operacja odbywała się w czasie pandemii koronawirusa, co na ekipie mechaników wymusiło dostosowanie się do istniejących restrykcji.

Serwis w czasie pandemii

Pomimo licznych obostrzeń, użytkownicy maszyn rolniczych nie są zostawieni sami sobie i jak pokazuje przykład Claasa nawet w tak kryzysowej sytuacji rolnik może liczyć na profesjonalną obsługę serwisową.

Warto zwrócić uwagę, iż mechanicy byli odpowiednio przygotowani do pracy posiadając m.in. maseczki, rękawiczki, czy chociażby ozonator, który ma za zadanie zdezynfekować wnętrze kabiny.

Długa lista napraw

Celem wizyty serwisu u Słomka była eliminacja usterek, które zostały ujawnione podczas przeglądu pożniwnego.

Oprócz czynności eksploatacyjnych takich jak dokonanie wymiany oleju silnikowego, hydraulicznego oraz oleju w zwolnicach, wymieniono płyn chłodniczy oraz komplet filtrów.

Nie obyło się również bez poważniejszych napraw, w skład których weszła m.in. wymiana panewek na wytrząsaczach, kompletu noży w sieczkarni, regulacja luzów zaworowych, a także wymiana pasa wariatora młocarni, czy chociażby listew ślizgowych w gardziel. Ponadto wymiany wymagał również termostat oraz zębatka napędowa i łańcuch przy hederze.

Autor nagrania obrazuje wszystkie te naprawy kamerą, a obecni na ekranie mechanicy dzielą się cennymi radami dotyczącymi serwisu kombajnu.

A Wy, Drodzy Czytelnicy, serwisujecie swoje kombajny we własnym zakresie, czy też korzystacie z usług autoryzowanych serwisów? Koniecznie dajce znać w komentarzach!