PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Fundusz promocji zbędny?

Fundusz promocji zbędny?

Autor:

Dodano:

Tagi:

Jak promować mleko, aby utworzony w tym celu fundusz wykorzystać jak najlepiej? Zdaniem przetwórców mleka, którzy wzięli udział w dyskusji podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu, dobre intencje nie przekładają się na skutki.



- Problem tkwi w istocie tego funduszu – uważa Edward Bajko, prezes Spomleku. Jego zdaniem, skoro nie można kierować pieniędzy na jeden produkt, pozostaje tylko jedno, co łączy producentów: zdrowie. A taka promocja jest słabo adresowana, mało konkretna, mdła, nieskuteczna. – Jeśli promuje się wszystko i wszystkich naraz, nikt na takiej promocji nie zyskuje.

Według Kazimierza Łosia, prezesa zarządu Grupy Lacpol, promocja jest podstawową funkcją związków, one też powinny o nią zadbać. Reklamy zlecane przez związki mają charakter statyczny, widać, że chodzi tylko o to, żeby wydać pieniądze, bez troski o efekt. – Jak długo będzie rozczłonkowanie związków, to będzie taki stan.

Z kolei Dariusz Zieliński, prezes Ceko Sp. z o.o., wskazuje, że w innych branżach też niełatwo reklamować branżę, nie producentów. – Ważna jest współpraca z dystrybucją, ona też przekłada się na wzrost konsumpcji.



Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.52.11
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.