PARTNER PORTALU
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • A jak tam 2020-12-02 09:31:26
    nasze Ursusy w Afryce? Rynek zbytu bardzo dobry? A nie, czekaj, Ursus splajtował. Teraz kto inny będzie zarabiał na tej marce.
  • Jan 2020-12-02 06:15:20
    Emocje aż kipią! Było minęło. Widać dobrze ówczesni rządzący robili skoro ich siejeszcze do europarlamentu wybiera i do telewizji zaprasza. Co my zostawimy potomnym? Zdegradowana glebe i długi. Myśl globalnie ale działaj lokalnie.
  • Caro minus 2020-12-01 17:13:36
    Ruscy produkują Łady( na spółkę z Renault ), Kamazy ,Rostselmasha , Czesi Skodę na częściach VW i Tatrę na częściach DAF i Zetora , Rumuni Dacię na częściach Renault , a u nas - rozwalono Stara (Sobek Zasada sprzedał MAN owi) Jelcza- obecnie produkcja tylko dla wojska , FSO i Poloneza wykończyło Daewoo , Bizona FMŻ Płock markę wykończył CiulHolland . Teraz POlacy skręcają Romety Junaki i Ursusa na azjatyckich komponentach . I jeszcze Autosana robią głównie dla wojska PGZ jest udziałowcem.
    • mnemonic222 2020-12-01 18:58:59
      Te Lady, Kamazy, ,Rostselmashe, to produkcja na zagranicznych częściach bo sami niczego nie potrafią wymyślić przez 50 lat. Jak tak ci się podobają to kup sobie. Skoda sprywatyzowana od dawna, Tatra od niedawna znów czeska, to producent niszowy-mała produkcja. Zetor czeski ale produkcja mała na wschodnią Europę i Azję. Dacia to własność Renault. Star należy do Mana dlatego jeszcze istnieje, Jelcz nisza - zobaczymy jak długo, FSO-relikt przeszłości nawet Daewoo nie dało rady, FMŻ Płock nabrał tyle kredytów, że nie dał rady tego spłacać, maszyn nikt nie chciał nawet na wschodzie, zresztą kto miał to spłacać ??? Dobrze, że CNH kupiło ten zakład bo był by tam supermarket...Ursus sam się wykończył rękami pracowników i związkowców, całe lata niczego nie produkował a brał kasę z budżetu, zatrzymali się w 70-tych latach ze swoimi "produktami" i nie mieli czym konkurować, a kredyty z lat 60-80-tych trzeba było spłacać... Niedobitki po komunie żyją bo mają kontrakty państwowe i mogą spać spokojnie, każdy chłam pójdzie za ciężkie pieniądze. W byłym WNP dalej żyją w komunie i nie ma czego zazdrościć, trzeba iść na przód a nie grzęznąć w sentymentach. Najpierw trzeba budować bogate i świadome społeczeństwo a potem wymagać patriotyzmu gospodarczego. Bo na samych gastarbajterach (Ukraińcy, Białorusini) i kasie z UE to daleko nie zajedziemy, koryto się urwie i będzie płacz kolejny raz...
      • Marek 2020-12-03 09:46:09
        Ursus wykończony został dzięki wspaniałemu socjalistycznemu zarządowi. Nie chcieli współpracy z Renault. Zakupiono za to licencję na MF_a niby niezły ciągnik ale trzeba było pracować nad jego unowocześnianiem. Wybudowano nowoczesną odlewnię żeliwa do produkcji silników, za grube miliony dolarów tylko nie wyjechal z niej żaden silnik a wszystko sprzedano za 1/2 ceny. Nie można się dziwić że stało się to co się stało. Tylko pogratulować decyzji ówczesnym rządzącym. Przecież to były pieniądze państwowe. Nie było się czym przejmować.
    • Florian 2020-12-01 23:32:43
      To nie Daewoo wykończyło FSO ale ekipa która wówczas rządziła położyła przemysł Polski na łopatki tak jak chciał zachód a ruscy mają rację że inwestują we własny przemysł
      • Leszek 2020-12-02 19:59:16
        A kto chciał jeździć produktem z FSO? Kto chciał kupować Ursusy czy Bizony? Wszyscy chcieli jeździć i pracować sprzętem z Zachodu.
    • Piotr 2020-12-02 10:20:53
      Tak to jest i nie Polacy nie części nie konkurencja rozwaliła nasza produkcję firmy. A mentalność i cena potem logika i styl życia komuny. Dopiero komuna Rosja nas blokowała żadnych nowości nowinek.bo podchodzilo pod kapitalizm. To nas rozjebalo. Rządy starej daty z systemem komuny nas jebie. Potem technologia stara zero modernizacji bo to kapitalizm ustroj komuny blokowała jak się dało. Tym Polskę zabito teraz gospodarka kuleje potem nie wiem co kombinują i planują rządy... Ale dobrze nie jest pandemia znowu działa jak komuna. A Daewoo Tico było super extra auto nie do zajebana. 10lat bez awarii i roboty i pucowania garażowania no nic tylko wsiadać cyk klucz na sekundę i zapali z pół obrotu. I pali zima jak lato bez różnicy. To nie jest to co maluch fiat 126p złom okropny komunistyczny bibelot. Zero bagażu zero komfortu zero mocy zero dostępu do tyłu co z tego że tylny napęd jak to nie przekłada się na walory estetyczne użytkowe ekonomiczny dużo pali jak smok. Ale obaj mają dobre walory parkingowe. Tylko tyle. Tico robiłem raz hamulce rozrząd i nic więcej. Jeszcze sam to naprawiał bez kanału i garażu. I tanio bo proste... Produkt koreański to było. Fiat nie chciał projekt Tico to Korea wzięli. I jaki cudowne auto tico jest. Jeszcze ja zawieszenie i podwozie prześwit zwiększyłem i od tego czasu momentu zapomnialem co to jest progi koleiny krawężniki jeziorka rzeki kamienie na środku drogi i w koleinach. No ale wada jak każde auto ma rdza na potęgę rdzewieje gnije. Jak by nie patrzeć to wyszedłem na tym aucie. Nie było nic nie robiło za skarbonka bez dna. I wy ludziki dalyj obrażajcie Tico a sami bulicie kasę ladujecie w auto serwis komputerowy. Mnie kosztowało tylko OC i paliwo oraz przegląd techniczny. A przechodzi spokojnie. Cinquecento Seicento to tak samo złomy nic nie warte uwagi. Morduj się usiąść z tyłu i wysiadaj na extra super ulewie pasażer z przodu tylko po to żeby z tyłu wysiadli. Zachowujecie się jak prostaki barany w BMW czy prostaki w alfa Romeo nic nie wartym auto... tak będę narzekać bo zawsze rozwalacie to co jest dobre i mocne i polskie czy pochodne. Co zrobiliście z Ursus? Romet ? Tatra? Star? Jelcz? Autosan? Wsk? SHL? Jawa to gówno czeska...i inne. Ratowaliscie? Kupowaliscie? Popieraliscie zachodnie południowe wschodnie. A polskie zostawiliscie. To teraz nie pierdolic jak jest złe. Co upadło. Sami do tego doprowadziliscie. I tak to z dziada na dziada pokoleniowo szlo. I zjebano Polskę gospodarkę. Ja jestem Polak z czystej krwi. Popieram Ursus i mam c360 prosta maszyna w naprawie i elektryka. Hydraulika siłowa. Bez szkoły i znajomości sam naprawiam bo proste jak budowa cepa. Na polu naprawisz. A czeskiej Zetor to ja pierdole. Żeby do sprzęgła się dostać bo wspomaganie kierownicy poszła to rozdubczaj cały przód traktor. A silnik waży w pizdu do n potęgi... Musisz mieć żurawia. HDS koparka. Bo samemu to nie zrobisz nie naprawisz. Ursus ma na zewnątrz wspomaganie kierownicy. Sprzęgło jeszcze zrobię rozjade. Wiem co piszę bo robiłem pracowałem przy tym i jeździłem tymi. Pozdrawiam serdecznie wszystkich i myślcie sami samodzielnie a nie przez media i prasę czy reklama. Analizujcie wszystko.bo rządowi prościej jest wychować barany i sterować nami. Niż zamienić barany w wilki psy owczarki...
      • mnemonic222 2020-12-02 18:16:47
        Daewoo Tico to Suzuki Alto, Koreańczycy sami tego nie wymyślili, zresztą kupowali licencje od Opla - Nexia, Espero. Matiz to odrzucony przez Fiata projekt następcy Cinquecento.
  • cvx 2020-12-01 11:13:55
    U nas w Unii Europejskiej, też używamy głównie europejskich kombajnów, bardziej zaawansowanych techniczne. Rosja, jak na tak ogromny kraj wcale nie ma się czym pochwalić, kombajny składają z importowanych podzespołów.
  • ajato 2020-12-01 08:43:13
    Nie rozumiem. Czyli cały świat ma kosić maszynami niemieckimi albo hamerykańskimi? A co do bizona czy ursusa, sami sobie zapracowali na to, z punktu widzenia ekonomicznego dobrze się stało, że to wszystko upadło.
  • Kacper 2020-12-01 08:12:20
    Przynajmniej mają swoją markę i mają co kupić a nie to co my. Bizona nie ma Ursus też w dalekim rozkladzie
    • Michał 2020-12-01 11:56:01
      Dobrze znamy polską jakość maszyn. Bizony to wiecznie reanimowane trupy. Ursusy, gdy tylko nadeszła taka możliwość, ustąpiły miejsca zachodnim markom. Nigdy nie dorownalyby jakością i innowacyjnością sprzętom z krajów lepiej rozwiniętych.
    • Robert 2020-12-01 12:20:03
      No, za darmo nie zostali by uwłaszczeni jako biznesmeny a i nie rzadko również jako farmery .
    • Huski44 2020-12-01 13:42:08
      My niedługo będziemy patrzeć jak opozycyjna siłą rządu będzie kosić głowy na stołkach państwowych spółek. Znowu minie rok dwa nim się połapią o co chodzi i jak wykosić resztę, a kiedy już się rozsiądą to zaraz trzeba będzie robić miejsce dla kolejnych bo jednak się nie sprawdzili. Nie to, żebym sympatykowal z kimś ale jak żyję już prawie 40 lat i obserwuję nasz kraj po 1989 to najlepsze rzeczy wspominane są te, które wyprodukowane do 1989 roku. Star, Jelcz, Bizon, Iskra, polonez. W naszym kochanym już "wolnym" kraju nikt już nie zabrania nam produkować super motocykle, samochody, samoloty itd, itp jak kiedyś ZSRR? Teraz możemy wszystko a nic nie mamy.
      • Oko 2020-12-01 17:44:19
        Dziś nic nie mamy bo kolejne Rządy handlował co popadnie i co przeszkadzało ,, zachodowi" konkurencji Bizon Ursus FSO FSC itp nie wspomnę oAGD .Wszystko padło kupujemy obce nasze może doskonałe nie było ale można było to poprawić jak Czesi Skodę ! Unia daje fundusze w jedną kieszeń a drugą kieszeń wyciąga trzy razy tyle sprzedali rządzący nawet rynek wewnętrzny Kraju !!! Widać to po tych16 latach że nas Polaków ograli i mają za parobków w własnych holdingach i do podpierania starym tyłków u Niemców ! Te małe foremki rodzinne w kraju to kropla w morzu jest ! Sprawa weta pokazuje jak sprzedaje jest PO i jej przystawki o PiSu nie ma co chwalić bo psują ostatnio ład z Futerkową 5 i kompromisem aborcyjnym podchodzą pod fanatyków a gdzie normalność ?
      • Grzegorz 2020-12-01 17:44:30
        Teraz zabrania ciocia Angela i ska.
      • ajato 2020-12-01 17:53:39
        No właśnie nie do końca, kapitan państwo potrafi zniszczyć wszystko, przykład: firma Optimus i sprawa pana Kluski: kapitan państwo nałożyło podatek na komputery produkowane w Polsce, co prowadziło do nieopłacalności i braku konkurencyjności względem zagranicznych producentów. Jednakowoż kapitan państwo nie nakładało podatków ani ceł na komputery importowane zza granicy. Obrotny pan Kluska wymyślił, że będzie eksportował swoje komputery i zaraz importował owe, aby mieć konkurencyjną cenę. Jednak tu pojawił się kapitan państwo i biurokratyczna bestia. Klusce postawiono zarzuty nie odprowadzania podatków, chociaż sprzedał swoje udziały. Streszczając: w dawnej siedzibie Optimus jest teraz Powiatowy Urząd Pracy (sic!). To jest obraz w jaki sposób funkcjonuję III RP, jak zwalczana jest przedsiębiorczość prostych Polaków, jak niedawno pis chciał zniszczyć polskich rolników, a teraz niszczy kolejnych "prywaciorzy". Jeżeli naprawdę Polacy chcą powrotu do "komuny", już niedługą ją będą mieli, kiedy będą musieli stać za chlebem pół dnia w kolejce, bo wszystko będzie albo korporacyjne, albo państwowe, gdzie żadnej różnicy między nimi nie widzę.
  • Ag 2020-11-30 18:48:55
    W Polsce to kupowanie głównie zachodnich marek bo większy prestiż na wsi a później narzekanie że Unia daje pieniądze a później sprzęt swój nam wciska. Wielu przez te dotacje zadłużeni są po uszy ale gospodarz na okolice i wszystko nienieckie musi być. Teraz w Polsce jakość maszyn się poprawiła tylko nie trzeba szukać najtańszych a zachodnich się pogorszyła a serwis kosztuje.
  • Tymon 2020-11-30 16:24:39
    Rosjanie ruskimi, Niemcy niemieckimi tylko reforma 89 w Polsce zlikwidowała, zniszczyła URSUSA, BIZONA, szkoda słów
  • Rosja 2020-11-30 15:18:08
    Zabezpieczenie cen zbytu na zboża (po cenach gwarantujących zysk) z rocznym wyprzedzeniem , a także dofinansowanie kredytów w rolnictwie - gwarantuje stały rozwój. Rosja jest największym eksporterem zboża , a w 2020 r. srała się eksporterem netto - w mięsie . Brakuje im jedynie produkcji mleka ponieważ program zakupu jałówek z Danii - zachwiał się na skutek embarga.Wydaje się , że odblokowanie przewozu bydłą statkami z Nowej Zelandii - rozwiąże im i ten problem . Maja mądrego przywódce , dobrze wykształcony prawnik , szpieg i zawsze trzeźwy prezydent/ premier z wybitnym ministrem spraw zagranicznych zabezpiecza im sukcesy gospodarcze. Nadal nadwyżka budzetowa , chyba ok. 400 mld dolaró.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.124.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.