PARTNER PORTALU
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Cichy 2020-12-12 20:57:07
    Użytkuję od 2007 - od nowości, jeżeli byłaby dużo lepsza hydraulika, zmiana przełożeń w skrzyni biegów, wygłuszona kabina, szerszy rozstaw kół, niższa wys. całkowita i zbiornik na paliwo pod kabiną to wtedy byłby to ciągnik perfect.
    • Didik 2020-12-14 09:33:48
      Jak chcesz zmienić to wszystko to zmień traktor. Przy tej marce nie można mówić że wgl jest hydraulika!
  • AAA 2020-12-12 12:26:04
    "..naród białoruski jest odpowiedzialny. Ich poglądy polityczne, mimo iż Mińska Fabryka Traktorów jest firmą państwową, nie wpływają na ciągłość produkcji ciągników Belarus."- jaki piękny marketing rodem z lat 70. Propaganda sukcesu pełna twarzą.
    • max 2020-12-12 18:32:29
      a w polsce to moze niemamy propagandy????unas trzeba takiegołukaszenki to by szybko zrobił porzadek z tymi pisowcami i polewicami,klerem itp!!!!!!!!!!!
  • Jerzy 2020-12-11 20:19:14
    Dlaczego udaje się pokrewnymi i nielegalnym sposobami wprowadzać te belarusy na nasz rynek? Kto bierze w Ministerstwach, aby ciągniki nie spełniające norm można było kupować. Dlaczego nowy a niezarejestrowany w czasie 30 dni od zakupu ciagnik stracił prawo do rejestracji, a te niezgodne z obecnym prawem traktory normalnie były sprzedawane. Coś nie gra w tej zabawie. Nasi producenci upadają, aby postkomunistyczne ciągniki, produkowane przez reżim i finansujace bezprawny rząd maszyny były w Polsce legalne!!!! Wstyd dla Władzy. Gdzie Prawo i sprawiedliwość!!!!!!
    • J. B 2020-12-11 22:23:41
      Człowieku nie kompromituj się, wolny rynek słyszałeś coś o tym? Belarus spełnia normy spalania. Owszem są takie większych mocy co nie spełniają i ich u nas nie ma.
    • Edek 2020-12-11 23:10:17
      Jerzy, lecz się z tej swojej chorej propagandy co ci mózg totalnie zeżarła.
    • masza 2020-12-12 18:35:54
      a jakie polska produkuje ciagniki???ten ursus co chinskie podzespoły ma???białorus to przynajmniej obroniła własną marke a unas to wszystko rozkradli!!!!!!
  • Paweł 2020-12-11 19:35:51
    Dlaczego tak nażekacie na te ciągniki?? Bo są toporne, tanie, proste mało komfortowe?? U Belarus a 4,750l silnik TI ma 84km, a zochodni jest podżyłowany w taki sposób, że przy 3,40l TI ma 86km. Ktoś powie, że innowacyjność, nowe rozwiązania itd. Założę się, że Belarus przy 20 tys mtg będzie orał, a zachodni bd dawno stać w garażu z rozwalonym silnikiem, na którego naprawę nie będzie stać małego rolnika. Do porównania wziełem Mtz Belarusa 920.3 i Case Farmalla 85A
    • lego 2020-12-11 21:55:39
      Słabe porównanie pojemności silnika z mocą ciągnika ... jak osobiście będziesz naprawiał np: zwolnice , tylny most , skrzynię biegów - to się dowiesz realnie z czego to wynika ... otóż przełożenie mocy w Belarus jest bezpośrednie / mały tryb- duży tryb / , a w tych nowych wynalazkach poprzez zwolnicę planetarną jak w wiertarkach na baterię / jeden tryb w środku - napędza trzy tryby po zewnątrz / - dlatego potencjalnie moc jest o 1/3 zwiększona wg.starych rozwiązań np. c 330, c 360, Belarus ...
      • Arkan 2020-12-12 21:13:56
        Moc silnika zostaje taka sama nic nie zmieni żadną przekładnia jedynie będzie albo wolniej albo szybciej jeździc a przekładnie A przekładnie planetarne są w zwolnicach w C385 od 1967r. nicach
    • Kazik 2020-12-12 07:33:49
      Słabe to porównanie. Teraz np. silniki Deutz 3.4 litra pojemności mają około 130 koni. Arbos odleciał jeszcze dalej. 3.6poj 136koni. Co z tego że mają taką moc jak nie zrobią tej samej roboty jak 6ścio cylindrowiec o tej samej mocy a palą więcej paliwa.
  • kiedyś to byli 2020-12-11 18:54:24
    przedstawiciele handlowi. Teraz są delerzy - i od traktora i od narkotyków. I z języka z precyzyjnymi określeniami robi się bajzel kontekstowy. Trzeba się naczytać cały akapit, by zrozumieć czy zamek jest krzyżacki, czy do drzwi, czy do kurtki.
  • FarmerD 2020-12-11 18:30:21
    Mimo iż mam NH T5.95 2 letni ciągnik z chęcią równolegle uzywalbym belarusa bądź Pronara i następnym ciągnikiem jaki kupię będzie jeden z tych dwóch w przedziale mocy 120-150 KM. Każdy ciągnik ma wady i zalety. Nie ma ideału.
    • Marcin 2020-12-11 19:30:45
      Jak wsiądziesz z dwuletniego NH w Belarusa nawet nowego to Ci szybko ta ochochota przejdzie,między to maszynami jest przepaść technologiczna.
  • Marek 2020-12-11 18:19:07
    Dla mnie marka ciagnika nie ma znaczenia, znaczenie ma cena i koszty naprawy. Do puki nie będzie korzystnych warunków zakupu zachodniego ciagnika i odpowiedniej ceny, to będą oni stać jedynie na wystawie dla zwiedzających, gdyby nie dofinansowanie z Uni to nikt ich za te cenę by nie kupował
  • Tomek 2020-12-11 16:43:46
    Jeden z ostatnich którego nie tworzą księgowi i ekolodzy tylko inżynierowie.
    • T.B. 2020-12-11 17:34:03
      Trudno pogodzić, żeby było tanio i nowocześnie. MTZ można scharakteryzować jako ciągnik o dobrym stosunek ceny do mocy i ewentualnie jakości. Przy tej marce w stosunku do innych obecnie raczej się nie przepłaca.
  • LHR 2020-12-11 16:33:59
    jeszcze ktoś to gówno kupuje ?!!!
  • rudyjestwredny 2020-12-11 15:36:24
    przecież to jest szmelc
    • Polak 2020-12-11 16:20:36
      Szmelc to sfend new gówno jon dery i inne padła
      • Rolnik 2020-12-11 16:32:28
        Dlaczego Fendt i marki zachodnie to gówno? Mój znajomy ma belarusa i mówi wiesz kiedy wiem że mało jest oleju? Kiedy z niego nie cieknie.
      • Marcin 2020-12-11 19:33:09
        Pracowałeś kiedykolwiek tymi ciągnikami na które tak plujesz czy raczej MTZ to szczyy marzeń?
  • Mario 2020-12-11 14:51:04
    Bbo zachod nie może znieść że jeszcze są rolnicy którzy wolą kupić ciągnik za 100tysi niż 3 razy tyle a na małe gosp po co komu lepszy jak to ciągnik prosty w obsłudze a nie jak zachodzie 10 razy serwis i 5 tysi nie ma, chore, zachód nie może zgrysc że 800szt sprzedaje się w Polsce, a już jakby Białoruś uległa zachodowi jak my, daje 3 lata i po fabryce, a mi gówno zachodnie które włożyłem równowartości 3 nowych belarusow potrzebne mi nie jest
    • Rolnik 2020-12-11 16:33:45
      Jeden się zadowoli Ruskiem a drugi się zadowoli fendtem.
  • Paweł 2020-12-11 14:50:59
    Ciekaw jestem, ilu komentujących użytkowało ten ciągnik. Bo jeśli czytam artykuł, że belarus jest zły, bo się zapowietrza i użytkownik nie umie znaleźć przyczyny to przecież to śmiech na sali
    • Jan 2020-12-11 16:51:45
      Bardzo dobry komentarz. Ja miałem ten ciagnik od nowości i jak tylko próbuje coś skomentować od razu leci mega hejt.
      • Paweł 2020-12-12 10:10:28
        Mam od 2004 roku pronara 82 SA, do środka jeszcze nie zaglądałem i właśnie kupiłem belarusa 1523.3
  • Człowiek 2020-12-11 14:47:19
    Te nie przychylne to chyba z koncernu clasa sprzedaż spada bo jak ktoś ma kupić drogiego szrota to woli 2 Ruskie na to konto i roboty zrobi nimi więcej mam MTZ 820 i jestem zadowolony 😉
    • Polak 2020-12-11 16:22:08
      Ja też mam 820 i jestem bardzo zadowolony
    • slav 2020-12-11 16:35:20
      Na dwóch naraz będziesz pracował
    • M.M 2020-12-11 16:35:21
      Miałem 820 dwa lata i nigdy więcej.
  • Adam 2020-12-11 12:36:47
    Te ciągniki ti jedna wielka porażka, zeby wrzucić bieg trzeba czasem do najpierw zgasić 😀
    • Joad 2020-12-11 12:50:05
      W starych ciągnikach był mechanizm spowalniający obroty tarczy sprzęgła. Biegi wchodziły dużo lepiej.
    • T.B. 2020-12-11 12:53:32
      O sprzęgle też wypada pamiętać. W wielu przypadkach wystarczy kalibracja. Ale po co, zawsze to jakiś wysiłek. Najlepiej od razu mówić że jest zły, bo nie ma guziczków, bo biegi się same nie przełączają. Kolejne pokolenie nie wejdzie do obory bez maski ochronnej bo śmierdzi. Same panienki, a nie rolnicy.
      • Michu 2020-12-11 15:51:52
        No bo młodzi teraz są miękkim robieni
    • AAA 2020-12-11 14:47:35
      Co na to Niezależny Serwisant?
    • Człowiek 2020-12-11 17:35:20
      To wina łącznika trzeba wymienić łącznik i będzie jak ta lala łącznik znajduje się między siedzeniem a kierownicą
  • brzoza 2020-12-11 08:39:07
    Polityka UE stawia zaporę przed dobrymi i tanimi ciągnikami . Ciągnik ma być drogi , skomplikowany w naprawie i drogi w serwisowaniu pod pozorem dbałości o środowisko by ich producent jak najwięcej wyrwał z pieniędzy które niby dostaje rolnik w postaci zwrotu wydatków . 40% maszyn rolniczych produkują Niemcy Włochy Francja i oni są głównym beneficjentem polityki rolnej UE, i oni narzucają takie rozwiązanie by ciągniki były drogie.
    • ajato 2020-12-11 10:24:23
      Ba! Mało kto wie, że dzięki "dotacjom" z uni takie ciągniki można kupić, bo każde ojro wydane w Polsce wraca nazad do niemca. Gdyby tak opodatkować niemieckie, francuskie itd. korpo i firmy tak jak opodatkowany jest wraży polski przedsiębiorca, to Polska miałaby ze 2 razy więcej kasy z tytułu podatków, niż te marne ochłapy ze stołu pańskiego. No, ale cóż, sprzedalim się do ojrokołchozu za garść szklanych paciorków... Dlaczego MTZ, Zetor, chińczyki, hindusi nie są u nas mile widziani? Ano, bo rynek maszyn jest już podzielony.
    • daf 2020-12-11 10:27:17
      miałem belarus 1221.3 i nie moge o nim dobrego słowa powiedzieć. Komfort 0, hydraulika nie istnieje, wanna 20 ton jest po za jego zasięgiem, wolny, słaby uciąg, pracownik chce więcej na godzinę, kilma niby jest ale nijak ma sie do klim z zachodnich, najgorszy zakup póki co w moim gospodarstwie na szczęście dość dobrze udało się sprzedać. po za ceną nic nie przyciąga do belarusa.
      • rol-nick 2020-12-11 11:41:21
        belarus to szrot! Qpagówna itp. Ale zamontuj w nim fotel grammera za 10 tysi, dokręć "chydrałlike" i daj fajne radio, pomaluj na zielono i od razu lepiej. I od razu "eeeee" da się tym robić :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.12.229
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.