PARTNERZY PORTALU

Komentarze 10

user AU 2021-03-25 21:39:09
Tone na pakę przy samonośnym nadwoziu???
Zgłoś
user Grzesiek 2021-03-26 07:37:38
Wydaje mi się że on miał pół ramę, jak późniejszy truck. Co nie zmienia faktu że rama pod paką była przyspawana do samonośnego nadwozia.
Zgłoś
user AAA 2021-03-25 11:21:34
Zlomnik widział?
Zgłoś
user AAA 2021-03-26 09:37:01
Zlomnik zabral
Zgłoś
user Joad 2021-03-25 10:25:11
Ciekawe co z tym prototypem się stało?
Zgłoś
user Chłop z Galicji 2021-03-25 10:17:57
W obecnych czasach, gdy każde większe gospodarstwo ma wózki widłowe, ładowarki itp. samochód typowo rolniczy chyba nie ma większego sensu, zwykłe dostawczaki wystarczają. Chociaż osobiście, jako właściciel kilkuhektarowego gospodarstwa sadowniczego w południowej Małopolsce (teren mocno górzysty), jeśli musiałbym kupować nowy samochód dostawczy, to zamiast zachodnich "topowych" i popularnych modeli Mercedesa czy VW skusiłbym się chyba na UAZa Profi. W założeniu coś jak nasz Tarpan, tylko z napędem 4x4.
Zgłoś
user Za 2021-03-31 20:54:58
Szybko byś się załamał jakością wykonania. Oglądałem Patriota i chociaż to auto terenowe, a nie dostawczak to wykonanie było poniżej krytyki. Za tę kasę spokojnie można kupić Daily albo Transita z napędem 4x4, a nie babrać się z UAZa-em.
Zgłoś
user Grzesiek 2021-03-25 10:09:11
Największym problemem prototypu był fakt, że napędzana była tylko jedna, "środkowa" oś, a zawieszenie tylne było sztywne (nie w układzie wachliwych osi) przez co auto nawet na małej nierówności (jak np. krawężnik) traciło napęd bo oś napędowa wisiała w powietrzu... Poza tym projekt perspektywiczny, ale tarpan też byłby idealny, gdyby nie jakość jego wykonania. Pozdrawiam, "szczęśliwy" właściciel nowego tarpana 239 ;)
Zgłoś
user Max wlkp 2021-03-26 06:26:46
Zgadza się, Tarpan z przesuwaną ścianą rewelacją, brakowało tylko napędu 4x4
Zgłoś
user Grzrsiek 2021-03-26 07:35:33
No właśnie, w założeniach tarpan był bardzo przemyślaną konstrukcją, brakowało tylko napędu na obie osie i "troszkę" lepszej jakości wykonania. Byla co prawda seria tarpanów z blokada tylnego mostu, też zdawałoby to egzamin w sytuacjach gorszej przyczepności
Zgłoś