Konkurencja zawsze jest dobra dla klientów..powinniśmy mieć możliwość wyboru między topowym traktorem , a np tanim ale wygodnym Arbosem,czy podstawowym MTZ. Każdy potrzebuje czegoś innego!
JD robi rewolucje w sieci dealerskiej, wielu jeszcze
zmieni barwy.
Wykorzystajcie to na swoja korzyść.
To Wasze 5 minut, żeby to rozegrać tak, aby
przejąć tych mocniejszych.
Panie Waldku życzę sukcesów ! niemniej może weźmie Pan pod skrzydła tez URSUSa naszego polskiego ? Jet w nim potencjał ale trzeba kogos takiego jak Pan, kto poprowadziłby z głową do sukcesu.
Macie duże możliwości jeszcze na rynku. Tort jest dalej
do podziału. Jak ktoś nie wierzy to głupi.
Za 3 lata nikt nie będzie Was lekceważył.
W latach 2006-2007 McC miał około 4-5%
udziałów w rynku. Marka jest znana. Roman
swojego czasu że swoją siatka dealerów troche
tego wepchnął. Jest potencjał, który jestem
pewien, że zostanie wykorzystany. Tymbardziej,
że robi się miejsce na rynku polskim w ciągnikach do
100 KM. Znawcy wiedzą o co chodzi.
ZgłośDealer od traktorów z największym starzem 2021-04-14 20:35:03
I bardzo dobrze przyda się trochę ochłody dla
pozostałych koncernów.
Ile z JD będzie nowymi dealerami MC lub Landini?
Ilu z Zetora przejdzie do nowej sieci?
Największy importer maszyn też będzie w sieci?
Czas pokaże, ale na 100% będą duże roszady
i zaskoczenia. Już nie mogę się doczekać.
Przyda się kolejna rewolucja
Co ciekawe marki te mają tanie traktory na identycznych,
podzespołach co Zetor Major 😉
Niektóre modele produkowane są także w Turcji więc
ceny też będą ciekawe. Szykuje się na najblizsze
lata nowa zabawa na udziały rynkowe.
Wszyscy się jeszcze zdziwią 👍
Panie Waldku Pan się nie boi, 2/3 kraju za Panem stoi
Życzymy z całego serca sukcesów!
Rynek Pan dobrze zna chociaż by z Kuboty
REWOLUCJA będzie na pewno!
Trzymamy kciuki!
Akurat Farmtrac modele euroline są konstruowane, projektowane i budowane w Polsce. Na jego budowę składa się około 200 polskich dostawców. Więc kupując Farmtrac wspierasz polskich przedsiębiorców.
Obecnie tzw producenci ciągników (większość znanych w Polsce) to są tylko montownie. Podzespoły są te same. Silniki fpt. Skrzynie i tylne mosty zf przednie mosty carraro dana i zf. Nasz Pronar był lepszy bo przynajmniej produkował i produkuje oprócz maski kabin plastików i hydrauliki też felgi do tych większości znanych ciągników. Brawo my.💪😅😅😅👍
Dobrzy producenci nie stosują silników fpt (cnh) ani podzespołów carraro, tylko lepsze, a Pronar mógł sobie produkować te swoje kabiny, maski, plastiki, hydraulikę, felgi i tak był ulepem bez składu i ładu z produktami tylko na Polskę i wschód...
New Holland, Case, Steyr, Claas to są na przykład te kiepskie marki w których są silniki fiata, każdy rozgarnięty i obeznany w temacie wie, że jeżeli chodzi o silniki diesla Włosi to ścisła światowa czołówka.
@kzo CNH to bardzo kiepskie marki, może w samochodach osobowych Fiat robi dobre silniki, w większych maszynach nie, widać jaki jesteś "obeznany", pewnie niczego innego nie widziałeś...
Komentarze