Oglądałem go zrobił na mnie pozytywnie wrażenie, z minusów małe koła r 34, niska masa ledwie 4100 kg, zbyt krótka wajcha od reduktora i co gorsze nie synchronizowana, traktor niedużymi dużej mocy kabina ok chociaż mogłaby być większa, rewers elektrohydrauliczny i półbiegi działają bez zarzutu, cena do akceptacji chociaż wcale nie jest Tanio na pewno lepsze wybór niż Zetor czy Belarus lub NH td
Witam. Czy ma ktoś do czynienia z Farmtrackiem 555? Chce wymienić c360 na właśnie 555 oferowanego aktualnie w sprzedaży jako nowy, ale nie mogę znaleźć konkretnych opinii na temat tego modelu. Pozdrawiam.
555 ma trzycylindrowy silnik, więc mocą nie grzeszy. Będzie się dławił jak 360 3p. Przewaga to przedni napęd i nieco większy udźwig TUZ. W stosunku do zapyziałej i zaniedbanej C360 555 ma wspomaganie, więc kierownica lekko się obraca. Kabina jest dużo przyjemniejsza i to tyle.
W pobliskiej firmie był używany taki ciągnik - miał problemy z uszczelnieniem siłowników wspomagania. Ostatnio jeżdżą starym 360 3p.
Czemu to jest tak że najładniejsze farmtracki to te z maską Ala NH albo ten ma MF. Ciekawe jak długo ta maska zostanie zanim ktoś się pirytuje. Ale to pierdoły powoli dojrzewam do wymiany ciągnika i farmtrac dosyć często przez myśl mi się przewija, szkoda że nie ma takich filmów jak korbanki arbosowi robią byłoby łatwiej.
Ostatnio oglądałem 9120 , porównałem z deutzem, new Hollandem oraz kubotą i zamówiłem farmtracka... Zrobił na mnie dobre wrażenie wszędzie dostęp, nie zbyt skomplikowany... Cena do przeżycia ;)
Mam 3 farmtracki ft 70 już 12000mth ft 675dt 4000mtg i 9120 600mth powiem tak za ta cene nie dostaniecie nic lepszego traktory nie zawodne mocne i proste ale.jak ktoś chce jd to dla niego ft gówno bo nie kosztuje x3 i i nie ma skrzyni elktro można oczywiście zamówić ale po.co skoro to wystarczy
ZgłośWacek z osp x , nie glosuje na pis2021-11-18 08:48:15
Tak jak w grupie aggco , czyli ukochanych przez kredytobiorcow luksusowych fendtach;) , raczej chodzi o typowa zlosliwosc, ze ft sa tanie a fendt drogi. Przykladow mnostwo jest, to efekt globalizacji. U mnie pracuja ursusy i zetory na 50 ha wlasnych, fakt nie sa wygodne ale przynajmniej nie mam kredytu na zabawke, czyli traktorek. U mnie sasiad kupil nowego jd, kredyt itp, robi nim od 200-300mtg , no i pytanie po kiego grzyba mu ten ciagnik skoro malo nim pracuje;) ale za to szpan na wsi jest (wlasnej ziemi mial od 15-20 plus dzierzawy, no i grubas krzyczy , ze on farmer). Ten jd zanim mu sie zamortyzuje to predzej sie rozpadnie albo gosc bedzie musial go sprzedac;) mentalnosc typowego chlopa, kupic zeby inni patrzyli;) Ja sie rozgladam za tanim, dobrym i prostym ciagnikiem , a inwestuje w budynki-bo z tego zyje. A juz najlepsza gadka jest tych "znafffcuf" co gadaja, ze ciagnik ma byc ładny i uluzany, bo ma się pidobać, ja zawsze myslalem, ze to maszyna ktora ma pracowac w polu, lesie i zagrodzie, a nie ze mam nim jezdzic do kosciola.
Bardzo ciekawe. Tutaj piszą w komentarzach, że to złom kiepski standard, inne lepsze itp. A jak się dżon dir czy inny niu holand wysypie to lament, że ciągniki powinny być proste i tanie w naprawie. To jak to w końcu jest?
Otóż to mam te maszyny zapraszam do siebie pracują ciężka i naprawdę nic się nie dzieje teraz miałem aluzje ze elekro zawór mi wyje zglosiełem.serwis w ciągu 48 godzin miałem kupić dłuży 5110g albo new goland 125s kupiłem ft 9120 o 50 tysięcy taniej a robi to samo miałem w standardzie siedzenie pneumatyczne klimayronic lusterka teleksopowe dodatkowe obzlciazniki na tylnie koła przedni tuż obciążnik przedni 700kg ehr wzmocnione odciągi szerokie ogumienie hebel radio dwa koguty haki cmb pneumatyka 1 i 2 obwodowa 3 zaczepy za 190 brutto gdzie kupie taniej a i skrzynia 24x24
Kupią to przesiadający się z ursusów i zetorow z lat 80 i będą mieć takie odczucia jak ja po zakupie nowego zetora pare lat temu. Czyli odstraszająco a zna ktoś kogoś kto kupił uzywanego farmtraka tak z ciekawości?
To że nie ma wyświetlacza z alarmami co to musi je serwis gasić co 200 mth to nie znaczy że zabytek. Ostatnio wsiadłem do 20 letniej Toyoty i powiem wam że ten renomowany producent cofnął się w rozwoju. Jak zresztą wszyscy.
Czyli nie straci na wartości. Ogólnie gimba tu siedzi i znafcy, co wiedzą tyle co nic ale wiedzą. Ciągnik ma robić w polu , błocie itd a w błocie to elektronika się psuje , im mniej tym lepiej. Jakby tu był znaczek jd, fendta , mf, to by znafcy szczali po gaciach.
Komentarze