Jestem mechanikiem od20 lat. Za taką naprawę biorę 500 Zeta więc się wku... ze macie to za darmo wyjaśnione. Wiecie kto mnie nauczył mechaniki? Autor Pan Adam. Mnie i wielu moich kolegów, wielu rolników. Adam to szaman. Potrafi wyjaśnić skomplikowane rzeczy w dziecinny sposób. Pan Adam to u nas legenda wśród rolników. Pozdrowienia. I niech Pan napiszę niedowiarkom jak naprawić nienaprawialny regulator r80 w mtz.
A ja popieram takie teksty. Dzięki nim i tak nikt niczego nie naprawi z powodu błędów, które opisał Mariusz, a dodatkowo ludzie spieprzą jeszcze więcej. Dzięki temu mamy więcej pracy. Nie wiem czy zauważyłeś, ale na jutiubie żaden poważny fachowiec nie prezentuje filmów z napraw. Pokazują je tylko ci co nie mają bladego pojęcia i dzięki nim mamy pracę, bo z takich filmów nikt niczego się nie nauczy. Z tym artykułem jest tak samo.
Drogi autorze, najpierw wstawiasz schemat układu hydraulicznego a później piszesz że w układzie nie ma zaworu bezpieczeństwa. To ja się pytam co to jest poz. od 2 do 9? Jak długo się interesuję hydrauliką w MTZ to jeszcze nie słyszałem o pękniętej pompie z powodu zacięcia zaworu przelewowego. Co najwyżej może się zagotować olej. Obstawiam że musiał się zaciąć zawór bezpieczeństwa, którego przecież nie ma🤫 A druga nowa pompa puściła olej w napęd bo raczej miała niewłaściwy kierunek obrotów. NSZ 32 są lewe i prawe. Właściwa pompa skończyła by jak pierwsza czyli została by rozerwana. Właśnie przy złym kierunku obrotów od razu wywala uszczelnienie wałka. Tak, że fajny ale nie do końca.
Komentarze