PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • ERYK 2021-11-16 09:17:29
    Mam kilka ciągników i jednym znich jest 6155m. Ja nie chcę jakoś ubliżać ale... No powinienem bo ten traktor spędza mi sen z powiek a że jest na dotacje to jeszcze rok muszę go mieć i znosić. Osoby lubiące jd po za tym że mają pełna ramę nie mają żadnych argumentów. Polecam fendt i valtre a na jd się nie oglądać szkoda nerwów i czasu i pieniędzy. Podaję przybliżona cenę za jaką kupiłem 330 netto Podaję cenę napraw przez 4 lata: 65 tys W tym 2 turbiny Ciągle problemy z dpf Błędy na komputerze to codziennie coś nowego Niedziałający podnośnik Niedziałająca hydraulika Nawigacja... Po co ja to do niego wziąłem Trzeba było zostać przy 6920 którego naprawdę lubiłem a 6m i 6r po za kolorem nie mają nic wspólnego z poprzednikiem który był bardzo udany. Nie wyobrażam sobie kupić jd powyżej 2012 roku. A teraz jeszcze te ceny za te jd... Tragi komedia i zimny prysznic dla osób które z 6930 lub 6920 chcą się przesiąść na nowsze modele. Dobrze ze 6155m nie jest moim największym traktorem bo nie wiem czy do teraz bym rzepak zaśial
    • Wojtas 2021-11-16 13:36:35
      Może na Turdusie jeździsz i go zapycha?
    • Krzysztof 2021-11-17 09:47:59
      No teraz to jak Ty rzepak siejesz to Twoja opinia jest naprawdę wiarygodna.
      • Eh 2021-11-23 11:58:09
        nie zrozumiałaś sarkazmu
  • xxx 2021-11-16 08:15:25
    Tylko stary 7710
  • Sinecode 2021-11-16 00:17:59
    Jeśli nadal będą tak "niezawodne" to zwolennikom tej marki zostanie tylko argument że "ma pełną ramę" i tyle. Do ładowacza ta seria kompletnie się nie nadaje, od 10 lat nie widzą co jest nie tak (koszmarna widoczność a wręcz jej brak kiedy ładowacz jest opuszczony) a przez ekododatki i biturba skaczący jeleń skończył się wraz z tą serią.
  • Rolnik 2021-11-16 00:10:14
    Dużo staniała nowa wersja wobec poprzedniej?
    • Mateuszek 2021-11-16 07:48:46
      Ceny wstają z kolan
    • Sinecode 2021-11-16 16:24:10
      Na tyle że bierzesz cennik, jedziesz do Fendta i wracasz Fendtem.
      • Do sincode 2021-11-23 11:59:38
        Historia jakby z mojego życia :D pozdrawiam z 828 :D koledzy z agroefekt do dzisiaj obrażeni
  • Warmiak 2021-11-15 20:14:38
    Chce wymienić ciągnik na nowy na placu Boju zastał arion 630 i massej 7715 s Cena praktycznie ta sama któregoś byście Polecili?
    • Rolnik 2021-11-15 23:01:51
      Claasa jakos Claas bardziej dopracowny niz MF
    • Barry 2021-11-15 23:32:05
      Miałem podobne dylematy , MF, arion,Valtra , DF. Mimo tych poyebanych czasów zdecydowałem się i Przyjechał 2 msc temu 7715S , narazie 100h. Są tu jacyś Panowie co użytkują ten przedział mocy?
    • Damian 2021-11-16 07:29:13
      W marcu miałem ten sam wybór padło na claasa 630 cebis i ci powiem że nie żałuję.
    • Mazur 2021-11-16 18:53:01
      Ja też postawiłem na MFa i jestem zadowolony… miałem podobny wybór.
  • Tymek 2021-11-15 18:38:27
    Jeżeli będzie tak awaryjna jak poprzednia to ja dziękuję, posiadam model 6155r całe lato i jesień problemy z dpf czyli ekologią oraz problemy z turbiną i uszczelką pod głowicą, zacinający się podnośnik kilka razy i nieszczelności na wyjsciach hydraulicznych i to wszystko w traktorze 2 letnim z przebiegiem 1456mtg.
    • Pablo 2021-11-15 22:21:00
      John Deere do obecnie porażka, przerost formy nad treścią i to wszystko za chorą kasę
    • Sinecode 2021-11-16 00:16:06
      Bo dzisiaj joder jest przereklamowany i badziewny. Nawet się śmieją że R to skrót od "R-emont" bo na dzień dobry trzeba je poprawiać.
    • Paweł 2021-11-16 06:29:03
      Ale padnięte turbo i uszczelka pod głowica to jest wina dpfa, po prostu go wytnij i zrobisz co najlepsze temu ciągnikowi. Ja już przy 400h wyciąłem w swoim jd ten zbędny dodatek. Turbo pada od często zapchanego dpfa (wytwarza się ciśnienie i zazwyczaj wypycha uszczelnienie turbo) uszczelka pod głowica pada od częstego wypalania dpfa (podniesiona temp silnika)
      • BandytaZenek 2021-11-16 08:41:03
        Dpf się zatyka dlatego ze strach wcisnąć gaz bo zaraz zrobi wir w zbiorniku paliwa. Pali ile się wleje więc każdy pyka jak zapalniczką. Do tego 170 km i 3 metry talerzowka. W dpf Trzeba kręcić obroty.
      • Sinecode 2021-11-16 16:27:29
        W mojej ex firmie był od nowości 6150R, jeden z pierwszych w kraju. Na dzień dobry problemy z turbiną bo wtedy wymyślili chłodzenie cieczą. Potem była akcja serwisowa że je wymieniali ale z kim bym nie rozmawiał to wszędzie w joderach lecą turbiny, a że poszli w te o zmiennej geometrii to tylko gorzej jest. I to nie wina DPF bo ciągnik dostawał w rurę równo a o brak u poszanowania nie można było mówić bo jeździł i jeździ nim tylko jeden operator. Paliwo też odpada bo inaczej cała firma by stała a nie tylko jeden ciągnik.
      • Obserwator 2021-11-16 21:58:11
        Więc kupił Pan ciągnik nowy i od razu trzeba robić grzebać przy nim by się nie zepsuł? A kto Panu podbija przeglądy to jest nie legalne .
    • Damian 2021-11-16 07:30:41
      A z czym ty nie miałeś prz nim problemów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.161.98.96
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

KONTAKT24

Widziałeś, słyszałeś coś ważnego? Byłeś świadkiem niecodziennego wydarzenia? Napisz do nas! Opublikujemy, zainterweniujemy, pokażemy całemu światu. Jesteśmy dla Was 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.

DODAJ PLIKI

Kliknij lub przeciągnij pliki z dysku i upuść. Max. rozmiar pliku 4 MB.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.