To jest pomyłka w ciągnikach z przednim napędem bo jak by nie wyliczać to zawsze nie ma zgrania przód tył . Podobnie wspomaganie przy większym kole w ekstremalnych warunkach (np. skręt w koleinie ) rozwala całe wspomaganie . Takie metody to rzeczywiście w sadach w linii prostej a nie do jakiejkolwiek roboty ciężkiej .Ale kto bogatemu zabroni .
Skąd wiesz, że nie ma zgrania? Ja widzę z tyłu zwolnice. Nie oceniajmy wszystkich przez pryzmat głupów, firma wie co robi, bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zgodność z przepisami. Bez tego niczego nie masz prawa sprzedać.
Jakie bezpieczeństwo na szczudlaku ? zwolnica jak sama nazwa wskazuje-zwalnia a do dużych przednich kół trzeba przyspieszyć. Nie ma możliwości bez fabrycznych konstrukcji zgrania przednich i tylnych kół w ciągniku ze zdjęcia
Zdobądź doświadczenie zanim się wypowiesz.Możesz przyspieszyć zwolnicą ,chyba że zbudujesz zwolnicę większą od koła.Ciągnik z artykułu został podniesiony dla zwiększenia prześwitu i jak widać z konstrukcji nie ma możliwości używania przedniego napędu,chyba że na chwilę do wyjechania z błota.
odkręciłem kilka śrub, przesunąłem na skrajnie dolne pozycje i voilà '30 wygląda jak na szczudłach - do lasu czy do pielenia idealny sprzęt. Wysoki. Tani i niezawodny. Tylko parę minut z kluczem w ręku. To samo ma '60 i T-25. Myślenie nie boli.
Komentarze