PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

Komentarze 42

Walczymy z niemerytorycznymi, niestosownymi, nasyconymi agresją i nienawiścią komentarzami. Jeśli zauważysz taki komentarz wcześniej prosimy zgłoś go natychmiast!
user Polak 2021-12-13 09:07:07
Po prostu Chińczycy mądrze myślą wspierając swój kraj.
user Polacy 2021-12-14 09:47:37
też wspierają Chińczyków kupując wszystko, co chińskie. Polak, Chińczyk dwa bratanki.
user discopolo 2022-04-07 08:19:25
Do ryżu i do szklanki. A ursus padł.
user Rolnik 2021-12-13 08:30:09
Zniknie malowanie Arbos i silnik Kohlera to jak teraz Korbanek będzie je reklamował? Jak to wyjdzie cenowo w porównaniu do ciągników Lovol dostępnych na polskim rynku?
user rolnik roślinny 2021-12-13 13:37:34
Korbanek powie swoje słynne "Globalizacja" części mamy na magazynie itp. Ja bym bardziej współczuł tym co Arbosy zakupili bo dostanie do nich części będzie jeszcze bardziej utrudnione niż teraz. Jak dla Ediego głupiej stacyjki nie mieli to strach myśleć o czymś grubszym...
user Paweł Korbanek 2021-12-13 21:49:56
Stacyjka była i jest w magazynie dostępna od ręki. Korbanek nie stoi za ladą sklepową - to tak do wyjaśnienia. Było tu jakieś niedogadanie między sprzedawcą a Edim. Tak czy inaczej po zapytaniu (SMS od Ediego) sprawdziłem stan magazynowy i wiem, że następnego dnia stacyjka była wymieniona.
user Bi3dok fan discopolo 2021-12-13 19:54:57
Właśnie czemu zielony lovol(arbos) jest droższy od oryginalnego niebieskiego (arbos/lovol/foton)? Kwestia wyposażenia, czy marży?
user Kill 2021-12-12 21:04:05
W Chinach w cholerę ciężarówek jeździ z silnikami ich własnej produkcji i jakiś to wszystko działa
user Ja 2021-12-13 17:21:49
Zgadza się, tylko jakie tam mają normy emisji spalin i jakie ciągniki są powszechnie używane?
user Paweł Korbanek 2021-12-13 21:54:49
Żaden nowy ciągnik bez europejskiej homologacji nie zostanie dopuszczony do sprzedaży w Europie - muszą spełniać i spełniają europejskie normy. Powinien Pan to sprawdzić zanim zacznie pisać "z głowy" swoje niesprawdzone opinie.
user Szymon 2021-12-12 16:24:56
Chciałem kupić arbosa to praktycznie to samo tylko inaczej obudowane , pojechałem do Korbanka na szybko i okazało się , że przedstawiciel nie przygotował się odpowiednio czyli ciągnik nie chciał zapalić a akumulator padł, potem podłączyliśmy mała toyotke na kable i za sprawą samostaetu ciągnik dopiero odpalił , podziękowałem i nie kupiłem , szczerze odradzam chińskie traktory...
user nika 2021-12-12 16:51:20
chcesz powiedzieć że nowy ciągnik odpalano samostartem? No bez jaj ;)
user rolnick 2021-12-12 21:16:42
mogłeś kupić fynda. tam przynajmniej akumulator będzie trzymał
user Cebulak z osp xoxo 2021-12-13 19:52:06
Dzień dłużej za 2x droższą cenę;)? Już dawno chiny prześcignęły europę, europa to tylko logotypy które kiedyś i tak wykupią chińczycy ;(
user Paweł Korbanek 2021-12-13 21:56:11
Kłamczuch
user Wit 2021-12-15 16:59:34
Jeśli rozładowany akumulator to powód żeby nie kupić ciągnika to gratuluje.
user on 2021-12-12 16:02:02
chinski jeszcze bardziej chiński? czy to oznacza, ze nie dość ze produkowany w chinach, to jeszcze części sprowadzają z chin?
user Rolnik sam w dolinie 2021-12-12 16:21:18
Mam nadzieję że zachodnie traktorki skończą jak Fińska Nokia.
user Amix 2021-12-12 16:47:58
Po prostu wojna gospodarcza chińczyków z resztą świata weszła na kolejny poziom , najpierw firmy chińskie najpierw wykonały rozkaz wykradzenia zach. firmom ich technologi pod płaszczykiem my tego wyprodukujemy dla was więcej i taniej a teraz dostały następny rozkaz odcięcia się od importu czegokolwiek z zachodu, nie tylko maszyn, technologii ale i żywności . Pytani kto będzie robił dla zachodu bo oni swoje interesy przeniosą do najbiedniejszych krajów Azji i Afryki, gdzie za 2 dolary dziennie czarni będą harować w pocie czoła na chiński dobrobyt w fabrykach opartych na wykradzionej zachodowi technologi. Trwa ekspansja kapitału chińskiego na cały świat a my ludzie zachodu jesteśmy potrzebni im już tylko jako bogaci odbiorcy ich masowych produktów finalnych już nie tylko made in china ale made in Afryka . Co gorsza my nawet jeśli umiemy coś zrobić lepiej to już nie mamy czym i gdzie tego zrobić bo żeby coś wyprodukować to trzeba mieć zapewniony cały łańcuch dostaw a to właśnie utraciliśmy na rzecz chińczyków i co gorsza unijni politycy wcale ne myślą o przywróceniu zdolności produkcyjnych w Europie i konkurowaniu z Chinami tylko o głupstwach typu OZE, Zielony Bez-ład, które wywindują ceny wszystkiego w kosmos i niedługo już EBC nie nadąży drukować Euro bo taka inflacja będzie, że w wielu krajach UE będzie po prostu bieda i upadek aż w końcu ludzie przyzwyczajeni do wygody i dobrobytu mogą ostro zareagować i kto wie czy nie doczekamy się jakiegoś nowego europejskiego ładu czyli powrotu do rządzenia UE przez ludzi normalnych i zdolnych do jej przywrócenia i trzeźwego osądu rzeczywistości a nie tylko do naiwnych pobożnych życzeń.
user Rolnik 2021-12-12 12:27:29
CENA???
user Rolnik 2021-12-12 12:03:41
A jak z tymi Arbosami od korbanka te serie 5000 nie spotkałem nikogo kto ma np z rocznika 2021 same są w sprzedaży płacowe 2018 2019 więc co już ich nie produkują? I co dalej z częściami do nich skoro nie są produkowane wpulczuje tym co kupili za parę lat jak będzie potrzebna jakas czesc po za filtrami oleju i paliwa
user ZnaFca z Bogdańca 2021-12-12 17:52:50
Wszystkie ciągniki serii 5000 na silniku Kohler składano we Włoszech w fabryce Goldoni. Oczywiście części przyjeżdżały gotowe, to wszystko było tu skręcane. Ostatnie zjechały z taśmy chyba w ubiegłym roku jak się nie mylę. Jak wiadomo umowa z Goldoni upadła, zakład przejął inny inwestor. Produkcja serii 5000 ma być uruchomiona w przyszłym roku już w Chinach, na początku miał być silnik Doosan ale skoro do dużego pchają teraz Weichai to i tu pewnie trafi ich własna konstrukcja
user Gienek 2021-12-13 07:38:31
Będziesz kombinowal na lewo i prawo śmieci sie nie kupuje
user Gigant 2021-12-12 10:54:08
Witam Wszyscy myślą że jak chińskie to bubel , ale oni takie robię na życzenie firm z Europy i świata jak najtańszym kosztem , a firmy z Europy i świata dorzucaj bardzo wysokie marże i zarabiają kosmiczne pieniądze.
user nika 2021-12-12 16:52:54
jeżeli ich trwałość będzie wysoka to nie mam nic przeciwko chińszczyźnie ale obecnie naprawdę sporo rzeczy wolę omijać bo to jednorazówki.
user Ziomek 2021-12-12 17:03:51
Masz rację Gigant...Chińczycy robią bardzo dobre produkty...ale Europa zamawia "gówno"...a oni robią według wytycznych
user Mariusz74 2021-12-12 09:51:43
Żebyście się nie zdziwili że za kilka lat chińskie będzie synonimem trwałości. Buble produkują garażowe manufaktury z byleczego odlewają na piecu kuchennym. Duże koncerny mają technologie z zachodu, inżynierów bodaj najlepszych na świecie i kapitał przekraczający nasze wyobrażenia, budzący strach w tutejszych koncernach. Tanie chińskie graty do u 360 wykreowały nasz pogląd. tym czasem oni wysłali łaziki na księży i marsa , trzymają światową elektronikę w garści i rozwijają się w fascynującym tępię . Z Koreańczykami było podobnie, byle jakie daewu ... i dziś Kia , marka jakością przewyższającą Niemów.
user Rolnik 2021-12-12 10:32:26
Tak kiedyś było z Japonią. Też tam produkowano tandetne podróbki a dzisiaj są symbolem jakości i nowoczesnych technologi. Kiedy Chiny staną się synonimem jakości zaczniemy kupować ich ciągniki. Na razie jednak się wstrzymajmy i kibicujmy w dalszym rozwoju.
user Przemek 2021-12-12 21:47:03
Japonia i kubota... na początku działało to właśnie tak jak napisałeś- każdy myślał, że kubota to taki japoński john deere. Tyle, że jak już w okolicy pojawiło się kilka tych ciągników to żeby utrzymać renomę (i sprzedaż) musiały na to zapracować. Nie udało się. Nowej kuboty u mnie w okolicy nie zobaczysz
user Rolnik 2021-12-12 23:07:27
Kubota to się raczej specjalizowała w lekkich ciągnikach. 23 lata temu pierwszy raz miałem do czynienia z Kubotą na praktykach w Anglii. Były to dwa ciągniki ogrodnicze i właściciel sobie je bardzo chwalił. Kolega tez ma taką małą Kubotę (chyba seria L) i jest z niej zadowolony. Znając mentalność Japończyków kwestią czasu jest kiedy Kubota będzie jednym z liderów w produkcji cięższych ciągników. Zresztą globalnie chyba są w pierwszej trójce największych producentów traktorów. Nie zmienia to faktu, że Japonia jest synonimem jakości, zwłaszcza na rynku motoryzacyjnym. Natomiast Chiny mogą pójść w ich ślady zwłaszcza, że już dzisiaj produkują komponenty dla wielu renomowanych firm. Kwestia czasu kiedy zaczną produkować pod swoimi markami wysokiej jakości urządzenia, maszyny itd.
user Rav 2021-12-12 10:34:01
Już dawno to powtarzałem. Chińczycy mają pracowitość w genach, dorzucą jakość i rynek należy do nich. Technologie mają już od dawna.
user T.B. 2021-12-12 10:59:29
Czekam, aż produkcja wróci do Europy. Chiny już nie są tanie. Ciągniki też nie będą tanie. Bez dużego magazynu części w Europie kupno ciągnika z Azji jest obarczone dużym ryzykiem, ale jak kogoś stać na przestoje. Pożyjemy, zobaczymy.
user Amix 2021-12-12 12:16:09
Niestety na to się nie zanosi, widzisz do czego to zmierza gdy UE rządzą głupcy z głowami nabitymi jedynie mrzonkami o OZE i Zielonym bez-ładzie. Po prostu w Europie niedługo nawet najprostszych rzeczy nie będzie warto produkować, tu będzie tylko rynek zbytu na chińskie produkty w tym panele fotowoltaiczne oraz na niemieckie wiatraki i gaz od Putina sprzedawany przez Niemców po cenie jaką oni uznają za słuszną czyli na pewno nie tanio.
user Amix 2021-12-12 12:11:42
O ile pamiętam ten ich łazik jadeitowy królik czy jak tam śmiesznie go nazwali to na księżycu zdechł bardzo szybko więc kapitał i ambicje może i mają w dużej mierze dzięki głupocie UE , która przemysł ciężki zastępuje mrzonkami o OZE i zielonym bez-ładzie ale doświadczenia nie mają. Mogą dużo chcieć ale nie potrafią poza tym te ich marki są jak chorągiewki na wietrze , raz są za chwile może ich nie być i chińczyka nie obchodzi produkcja części do starego tego złomu tylko ciągle produkować nowe by więcej sprzedawać na bogatych rynkach, Wystarczy porównać ceny tych samych chińskich ciągników w Polsce i na Ukrainie tam prawie o połowę tańsze są bo tam nie ma dotacji. To mo jest z chińskim autami, podróby aut europejskich na makasa, koreańce to w ogóle poszli jeszcze dlej po prostu kupili europejskich inżynierów by zobil za nich dla nas auta więc taka KIA to dziś po prostu nie żaden koreańczyk tylko auto europejskie z koreńskim znaczkiem.
user adi 2021-12-12 09:35:13
Jest jeszcze taka ciekawostka, że WEICHAI nabył niegdyś od Deutza licencję na silniki MWM znane z Fendtów i Renówek więc ciekawe ile w tym silniku jest dawnego MWMa.
user Rolnik 2021-12-12 09:29:15
Sam mam od 11lat ich ciagnik I powiem więcej to dobry sprzęt jak by się wydawało ten kto nie ma niech się nie wypowiada,wiadomo daleko mu do fenda ale nie wszystkich stać na fendy
user Robert 2021-12-12 09:25:05
Chińczycy opracowali i skonstruowali czyli przerysowani i dali swoje nazwy.
user Rav 2021-12-12 10:36:39
Udoskonalili, oni nie kopiują. Zresztą głupi Polaczek nawet (...) kopiować nie potrafi bo i tak coś (...)
user Scrapi 2021-12-12 08:43:17
Hahahaha! Śmieszą mnie takie informacje. I tak już beznadziejny arbuz otrzyma swój silnik i skrzynie zrobią przez małych zoltkow. Za każdym ciągnikiem niech wypuszczają małego chińskiego serwisanta żeby to naprawiał :D ale ambicje mają
user Rav 2021-12-12 10:38:28
Tylko że do mojego NH już trzy razy serwis przyjeżdżał, a do sąsiada LOVOLa rok raz wymienić olej. On czekał na serwis jeden dzień a ja miesiąc. Zamilcz więc
user Radik 2021-12-12 18:46:38
Produkuje części dla VW i Lamborghini. Niestety musimy się liczyć z dostawcą chińskim, bo Lamborghini nie wyjedzie z taśmy.
user Discopolo 2021-12-13 19:58:45
Mają ambicje, w porównaniu do ciebie i polaczków;) którzy nie mają nic, po internetem do hejtowania:0