PARTNERZY PORTALU

Komentarze 8

user Krzysztof 2016-03-27 21:48:45
Zamiast żeby fabryka do kredytu dopłacała lepiej aby cenę opuściła a kredyt sobie wziąć samemu. Te kredyty fabryczne to kompletny bezsens - zawyżają cenę maszyny aby niby dać Ci dopłatę z fabryki do kredytu. Oferta dla ludzi ułomnych umysłowo.
Zgłoś
user inny 2016-03-24 19:31:30
Tylko frajery jadą po dżondery, prawdziwi rolnicy kupują polskie produkty bo wiedzą że tylko wsparcie swoich się opłaci.
Zgłoś
user Dim 2016-03-24 07:40:20
a najgorsze jest to, ze z PROW ciagnika praktycznie nie da sie kupic. Tego typu zakup w ogole nie bedzie punktowany a do tego bardzo trudno bedzie wykazac ze ciagnik przyczyni sie do wzrostu wartosci GVA. Coz pozostaje sprzet uzywany za polowe ceny nowego. Tylko znalezc godnego uwagi nie bedzie latwo.
Zgłoś
user po co? 2016-03-23 20:51:32
po kiego ciula mi trek za 320 tysiaków, gdzie bede nim jexdził i co mu do baku naleję?
Zgłoś
user Polska dla polskiego. 2016-03-23 19:15:18
Przybieżeli po dżondyra frajery, mają kasy łot holery bambery, trzeba im trochę dopłaty ukrucić bo im od tego bogactwa w głowie się może przewrócić.
Zgłoś
user Emilko 2016-03-23 19:12:23
Juz biegnę kupić. Warunki są super korzystne.
Zgłoś
user absurdbody 2016-03-23 17:45:01
Nowy samochód osobowy średniej klasy w 2004 r. kosztował 40-45 tys. zł. Dziś tej klasy samochód kupimy za 55-60 tys. zł. Zgadnijcie ile taki samochód by dziś kosztował gdyby państwo dopłacało nabywcom 50% wartości.
Zgłoś
user Rr 2016-03-23 16:52:39
Kto go kupi przy tych cenach i bez prow haha
Zgłoś