@Niezawodny To że jakieś rozwiązanie ma wyższe wymagania nie oznacza, że jest ujowe. Paliwo w czasach początku MF w PRL a paliwo dzisiejsze to niebo a ziemia i dziś żadna maszyna z rotacyjną nie ma problemu z pracą na naszym paliwe i co powiesz, że taki MF albo JD z lat 80-90 to guano? Kilka razy objedzie w mth twoją 60tkę robiąc 5 x tyle roboty. Ile litrów pojemności i ile cylindrów musiałaby mieć taka "60" w wersji 150 KM i ile by chlała "byleczego" na godzinę pracy w porządnym pługu.
A Abrams ma turbinę gazową, która do poprawnej pracy potrzebuje filtra powietrza wielkości całego 6 cyl. silnika z MF serii 6000, wymienianego i czyszczonego co parę godzin inaczej kaplica... i co z tego że w baku może być koktajl paliw, skoro chla dwa razy tyle co porównywalny diesel? Każde rozwiązanie ma swoje + i -, a jak się spojrzy nieco dalej to także swoje wymagania i warunki, które trzeba spełnić, żeby w ogóle z tych plusów skorzystać
Kiedys jak ursus rozpoczał produkcje fergusonow tez oficjalnie mowili ze na naszym paliwie to ich papy rotacyjne nie dadza rady a 30 i 60 nic sobie z tego nie robiły wniosek taki ze jak jest badziew to wine na paliwo najłatwiej zwalic , w abramsach jest taki silnik ze na wszystkim co ma weglowodory odpali moze byc ropa z benzyna na zmiane albo olej z frytek
Komentarze