PARTNERZY PORTALU

Komentarze 7

user jedrek 2017-02-03 17:52:57
Aby spelnić coraz to ostrzejsze normy spalin,producenci na tą chwile aby temu sprostać potrafią tylko robic silniki o małej pojemności i wyciąganiu z nich maksymalnej mocy,ta tendencja również dotyczy silników do aut osobowych
Zgłoś
user malorolny 2017-02-03 14:36:34
@ mirek, jak go sobie po zakupie podokręcasz, podocierasz, doszlifujesz cylindry i na start parę razy powymieniasz olej w skrzyni, tak żeby pozbyć się syfu po docieraniu kół, to może ci pochodzi tyle co C3P, jak lubisz majsterkować to bierz.
Zgłoś
user mirek 2017-02-03 13:29:57
Ciekawy jestem jaka jest żywotność naszych obecnie produkowanych ursusów, mam w zamyśle zamiar zakup, polecacie czy nie,
Zgłoś
user rolas 2017-02-03 11:07:42
jakby były normalne stawki za naszą pracę to proszę bardzo, nawet co 10 tys mogę robić kapitalkę, a oleje zmieniać nie co 500 mtg tylko co 300...
Zgłoś
user Xxx 2017-02-03 11:05:12
Filip. Z powodu norm emisji spalin. Wyciagają z 3.7l 140 km i spelnia normy, ale o zywotnosci to dopiero za 20 lat bedzie mowa.
Zgłoś
user Bagno 2017-02-03 09:59:28
Ponieważ nadeszła era downsizingu, i będzie coraz wiecej takich jednostek. Już montują 4 cylindrowe motory 180 km do kombajnów zbożowych
Zgłoś
user Filip 2017-02-03 09:24:13
Ładny ciągnik tylko jest jeden szkopuł. Silnik 4.0L o takiej mocy 116KM jaką on może mieć przybliżoną żywotność 10-15 tys mtg. Dlaczego producenci nie produkują silników z większymi pojemnościami i o podobnych parametrach mocy
Zgłoś