Ciekawa wypowiedź p. Mateusza ale... patrząc trzeźwym umysłem to wszystkim życzę jak najlepiej lecz
1.wracając do lat 2010 trzeba wiedzieć że Ci ludzie którzy pracowali w Ursusie w W-wie teraz są dyrektorami w Lublinie.
2. po 2005 roku to była tylko nazwa Ursus, tworzyły sie spółki z Turkami Indiami i innymi krajami ze wschodu którzy chcieli przejąc fabrykę.
3.Ursus w-wa upadł bo m.in chodzi o położenie działek w miesicie i polityce takiej a nie innej.
4.Prowadzenie działalności to faktycznie nie łatwe zadanie, ale jedynie czego można im pozazdrościć to marketingu i reklamy- to maja suuper rozwinięte i tyle.
5. z wypowiedzi p. Mateusza wynika jak by był pracownikiem Ursus Lublin cyt. " i widać nie masz zielonego pojęcia jak to jest prowadzić u nas tego typu działalność,"
6. Nie porównuj fabryki starego Ursusa do małej montowni w Lublinie!!!
7. Może lepiej by było jak by Ursus kupil AGCO który był zainteresowany, czy nawet taki Metal Fach który przegrał z Zarajczykami w przetargu o logo misja
8. Przeczytaj sobie w całości
http://wyborcza.pl/1,75248,20356053,czy-polska-firma-przyklada-reke-do-przymusowych-przesiedlen.html
@lufthoki jak już chcesz zacytować to nie wyrywaj z kontekstu. "W BEZPOŚREDNIEJ KONKURENCJI Ursus jest najczęściej wybieranym produktem" czyli pewnie w stosunku do Zetora i polskich producentów i nie jest napisane że BYŁ tylko że JEST czyli chodzi zapewne o ostatni rok lub miesiące a nie o 5 czy 10 lat temu...
"Ursus jest najczęściej wybieranym produktem" to jest mocno nadwyrężone, pola ma na 5ciu wsiach i w ostatnich 10 latach widywałem nowe JD, NH, Case, Zetor, Fendt, Landini, Classa, MF a nawet i Deutza oraz zero ursusów.
co ten gość mówi łatwy dostęp do części zamiennych !!! zerwałem gwint na śrubie od felgi zgłosiłem się do dilera śrubę miały mi zamówić nie doczekałem się !! może liczyli żebym sam pojechał po śrubę do Turcii
jak nawali silnik to będę musiał jechać do Chin , jak skrzynia nawali to pojadę do Indii
będę musiał wyrobić sobie paszport Polsatu żeby jeździć po całym świecie .
w ursusie są też i polskie części takie jak trójkąt ostrzegawczy ,wentylki ,
Ja tam jestem za nowym Ursusem, dobrze, że zerwali ze starym podejściem klepania licencji i robią to tak jak 3/4 producentów, tak tak nie ma co się napinać, że składak bo taki Landini czy MF to też składaki. Ale póki co podoba mi się tylko C-350 nad resztą muszą popracować. Mam nadzieję, że jak przytną więcej kasy na sprzedaży na zachód to zaczną prawdziwy rozwój i zaoferują dobre produkty. Może nie jakoś super hiper rozbudowane, ale przynajmniej takie żeby być w pełni dumnym. Co jak co ale ciągnik rolniczy to powinniśmy mieć swój, własny krajowy i kibicować wszelkim inicjatywom. Zwłaszcza, że tu kapitał jest POLSKI a to ważne!
Popadanie w zachwyty wcale nie jest dobre. Chciałbym żeby to było coś więcej niż logo... ale z tego co widać po targach (podobnie jak inni w pracy nowych Ursusów nie widziałem) to wykonanie leży i kwiczy, marketingowcy mają w d... pytania potencjalnych klientów, a jak grzecznie się zwraca na coś uwagę to obrażają się jakby nie wiadomo co im robił... Robiło się trochę różnym sprzętem i coś nie coś chciałoby się pomóc, żeby te nasze składaki były lepsze od innych, najlepsze ze wszystkich składaków, to zarobiliby na nich kasy i coś swojego stworzyli ale nie... A o renomie to ty nie pisz bo śmiechem parsknę, cały czas jadą na historii, legenda tu, legenda tam, polska moc z niemieckiego/brytyjskiego motoru... terefere Gdyby nie rządowe kontrakty na pomoc do Afryki niewiele by tam sprzedali, bo cała Afryka stoi Chinolami 50-70 KM. Rozwój firmy od zera to zaliczył Solaris, mimo że budują z tych samych komponentów co MAN czy Mercedes robią to lepiej i taniej... A Ursus sorry, jest jako tako i nie mam zamiaru zaklinać rzeczywistości, że jest inaczej
Ursus no właśnie co on takiego zbudował silnik skrzynie biegów o kurka chyba nic czyli co zwykły składak a przypominanie o C-380 to na dzisiaj za mało a zresztą niektórzy pamiętają ten słaby podnośnik pompa hydrauliczna co sezon te pół biegi zaspawane łoj oj oj lepiej nie cofajmy się .
U nas jezdza john deery, new hollandy, fendy, zetory, mc cormiki, Kuboty, rozne inne marki, ale nie zebym byl przeciw ale tego Ursusa w polu nigdy nie widzialem, a za kazdym traktorem zawsze spogladam. Sama polityka i propaganda nie zbuduje polskiej marki na chinskich czesciach....
@tojuznietosamo zbudowali i rozbudowali dużą firmę, która jest o wiele bardziej renomowana niż warszawskie złomowisko po roku 2000 które sobie mocno poszargało opinię, która niestety pozostała do dzisiaj. Tylko że wtedy to faktycznie były ciągniki niewarte uwagi, bo składne (wielkie odkrycie: w warszawie też składali!) byle jak, i z byle czego które były mocno awaryjne. Tobie pewnie nie udałoby się poprowadzić warsztatu jako jednoosobowej działalności, a masz czelność krytykować producenta który tak się przez ostatnie lata rozwinął. Nie masz zielonego pojęcia ile pracy ci ludzie włożyli, żeby zamienić to co było w 2010 na to co jest teraz, żeby walczyć o to aby klienci ponownie uwierzyli w tę markę, i widać nie masz zielonego pojęcia jak to jest prowadzić u nas tego typu działalność, gdzie sam system w tym tylko przeszkadza, na dodatek cebulandia na co dzień poprzez swoje wymyślone komentarze kładzie kłody pod nogi polskiego przedsiębiorcy, bo mu dobrze idzie.
A co ona takiego zbudowała? Silnik? Skrzynię? Nawet kabina nie jest ich konstrukcją ... Składak jakich pełno, tylko marketing zbudowany na ckliwych historyjkach i sentymentach.
Moim zdaniem powinno sie zlikwidowac tego ursusa i wtedy ludzie beda zadowoleni i nie beda narzekac a rolnicy powinni kupowac tylko najlepsze niemieckie ciągniki ludzie czy wy zawsze mósicie krytykowac tą firme która chce coś zbudowac przez takich idiotuw ursus w warszawie zbankrótował
Ursus C-380, mimo iż był w 2016 r. najczęściej wybieranym modelem (dane CEPiK), jest na rynku dopiero od nieco ponad 2 lat. Więc nie dziwne że nie widać go jeszcze na polach.
Zachęcam do przeczytania kwietniowego numeru Farmera, gdzie traktor będzie opisany na podstawie opinii użytkowników tych maszyn
Komentarze