PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Fan 2019-03-17 21:02:18
    Czy opowiecie także historię zakupu licencji Bizona Sampo?
  • Łukasz 2019-02-25 22:49:57
    Dlaczego nie ma kolejnych odcinków?Ten cykl był niezwykle ciekawy...
  • Robert 2019-01-05 12:46:58
    Będzie kolejny odcinek?
  • Pałuczanin81 2019-01-01 12:11:15
    Kombajny z roczników 1982,1986 i 1987 miały inne barwy na rynek "wewnętrzny"? Czy historia Bizon-Sampo też zostanie poruszona?
    • witek 2019-04-10 19:33:17
      na kanale matheo780 możesz dowiedzieć się o wiele więcej o bizonach
  • TOMASZ 2018-12-30 21:04:23
    Witam! Zastanawiają mnie następujące tematy: czy jeżeli rolnik lub PGR, SKR lub inny klient zamawiał kombajn Bizon Super miał wybór co do wyposażenia. Jeżeli chodzi o kombajny Bizon Rekord to każde miały kabinę. Jak to było z Suprami. Czy klient w zamówieni podawał, że ma być kabina, czy to raczej była losowa sprawa, zależna od możliwości producenta kabin. Czy przed 1990 rokiem produkowane były rębaki do słomy. Czy były takie potrzeby i zamówienia? Czy dobierając silnik myślano o dodatkowym obciążeniu ze strony rębaka. Czy modele na export montowane miały lepsze łożyska (podobno angielskie) oraz pasy napędowe. Na pewno malowane były lepszą farbą potocznie mówiąc samochodową. I teraz pytanie czy na polski rynek trafiały czasem takie wersje i proporcjonalnie jaka były ich cena w stosunku do standardu. Pozdrawiam Tomasz
  • Krystian 2018-12-30 13:07:40
    Czy były myśli nad wprowadzeniem do z056 klimatyzacji i rury otwieranej chydraulicznie, może Pan pokaże te projekty które nie weszły do produkcji.
  • Krystian 2018-12-30 13:05:15
    Może opowie Pan dlaczego zaprzestano produkcji z056, kiedy bizon rekord był nadal produkowany do 2004 roku.
  • Grzegorz 2018-12-29 23:23:19
    Dziękujemy za kolejną porcję informacji i przy okazji obalenie kilku mitów. Czekamy na kolejne odcinki. Przy okazji pytanie. Proszę opowiedzieć Panie Józefie jak to było że nowy właściciel fabryki w 1998 roku pozwolił na produkcje jeszcze przez 6 lat marki Bizon obok New Holland.
    • Jan 2018-12-30 12:09:58
      Mówił o tym w odcinku którymś, że te kombajny były dobre i nie zatrzymywali produkcji. Potem jak już nie odpowiadały to nie robili i już.
  • Marek 2018-12-29 19:15:57
    Witam. Panie Karolu bardzo proszę Pana Józefa o informacje dotyczące genezy powstania eksportowego modelu Z055. Mianowicie kombajny te były eksportowane do Skandynawii jako Z055 America i do Stanów Zjednoczonych, w których były sprzedawane pod marką importera jako LONG 5000 Grain Combine. Głównie z myślą o którym rynku został zaprojektowany ten model - skandynawskim czy amerykańskim?? Czy był to pierwszy model, który można było zakupić z hydrostatycznym układem napędowym (LONG 5000H w USA i BIZON Hydrostatic w Skandynawii)??? Modele przeznaczone do Stanów Zjednoczonych były pierwszymi BIZONAMI, które opuszczały bramy FMŻ w kolorze niebieskim. Czy był to ten sam odcień, którym malowano późniejsze modele Z058, Z110 i Z165, czyli RAL5015??? Pozdrawiam serdecznie!
  • Polakj 2018-12-29 17:44:24
    Jebać new gówno niszczyciela innych firm
  • Kacper 2018-12-29 17:17:50
    Dlaczego pierwsze wyprodukowane Bizony serii Rekord miały hydrostatyczny napęd nagarniacza tzw. motowideł ?
  • Kacper 2018-12-29 17:16:54
    Dlaczego firma New Holland po przejęciu Fabryki Maszyn Żniwnych w Płocku zezłomowała pierwszy wyprodukowany egzemplarz serii Bizon, który był przechowywany przez FMŻ ?
    • kapitalista 2018-12-29 19:16:58
      Bo się do niczego nie nadawał.
  • adi 2018-12-29 15:14:17
    Może Pan Dębski opowie coś o krótkim mariażu spółki Bizon z lubelską Sipmą.
  • Siema 2018-12-29 09:20:40
    Kombajn w kolorze niebieskim był też malowany na eksport do USA i tam sprzedawany pod marką LONG.
  • Dawid 2018-12-29 04:32:00
    Witam. Prosiłbym o podanie konkretnych numerów lakierów czerwonego, żółtego i niebieskiego. Mogła by to być paleta RAL. Ile lakieru było potrzebne na cały kombajn? Czy był on malowany już złożony czy poszczególne elementy już pomalowane trafiały na montaż? Pozdrawiam i mam nadzieję na odpowiedź w kolejnym odcinku.
    • Sebastian 2018-12-30 12:02:00
      Dołączam się do pytania

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.145.45.143
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.