PARTNERZY PORTALU

Komentarze 65

user tosia 2019-03-14 15:01:11
Mój wujek rolnik mówi, że to płatni zadymiarze od Putina którzy mają siać zamęt. Taka odnoga ormo rolniczego wyciągana na potrzeby chwili.
Zgłoś
user obserwator 2019-03-14 09:02:19
Jak to jest, że jak miasto przyjeżdża na wieś to musi dostosować się do tego, że rolnicy pracują dzień i noc i robią hałas, bo taki urok wioski i trzeba rolnika zrozumieć, że ciężko pracuję i trzeba się pod niego podporządkować i w pracy mu w żadnym wypadku nie przeszkadzać. A jak wieś przyjechała do miasta narobili syfu, hałasu, strachu , zablokowali ulice przez co ludzie spóźnili się do pracy, do szkoły, na lotnisko, do sądu, na pogrzeb czy może do szpitala czy lekarza gdzie czekali za wizytą pól roku, rok czy dłużej to wszystko jest w porządku, bo rolnicy mogą wszystko. Kolejna sprawa kto posprzątał ten bałagan po nich ? Miasto, za nasze pieniądze. Nie wiem do czego mają doprowadzić te ich protesty, bo póki co przez to co robią , to tylko i wyłącznie skłócają się sami z innymi warstwami społecznymi. Więc potem nic dziwnego, że nikt ich nie popiera i nie stoi po ich stronie jak przeszkadzają normalnym ludziom w ich życiu. Chcecie 50 % polskiej żywności w sklepie, a kto ją kupi, bo podejrzewam, że Ci ludzie którzy musieli czekać w korkach wczoraj wybiorą te drugie 50 %. A druga sprawa sami chcieliście wolnego rynku, to teraz nie narzucajcie Polakom, żeby kupowali waszą żywność.
Zgłoś
user Edek 2019-03-14 09:26:24
Mylisz się Ślepy obserwatorze. Jak mieszczuchy przyjadą na wieś to skamlą że im kombajn przeszkadza. Rolnik musi przerwać pracę i dostanę mandat. To kurz z pola leci to krowa za dużo hałasu robi. W Warszawie trochę jabłek wysypali i już taki płacz. Jak Hitler bomby spószczał to jakoś nie masz do kogo żale pisać?
Zgłoś
user obserwator 2019-03-14 11:35:59
Widać jak szanujecie produkty, które sami produkujecie wyrzucając je na ulicę. Szanujący się rolnik nigdy nie zmarnowałby tego, co sam wyprodukował. Trzeba było oddać te jabłka do Monarów albo Domów Dziecka. Ale nie, lepiej zrobić burdel we Warszawie i zmarnować żywność. Porównujesz polskich rolników do Hitlera? Hmmm no cóż mają dużo wspólnego, interesuję ich tylko własna osoba a reszta to śmiecie, którym można zablokować drogi i tak jak on chcieli by narzucać innym swoje poglądy i rację i stworzyć tylko jedną rasę człowieka :ROLNIKA, bo reszta przecież niepotrzebna do funkcjonowania państwa. Ważne, że rolnik wyprodukuje jedzenie.
Zgłoś
user Człowiek 2019-03-14 07:42:15
przepraszam ze się wtrące, ale jeśli uważasz ze rolnicy źle robią to może ogłoś akcje nie jem przez miesiąc w końcu wszytko co jesz to ci podli rolnicy wyprodukowali 😉 a po miesiącu wrócimy do tematu ☺
Zgłoś
user jacek 2019-03-14 08:38:29
Sam jestem rolnikiem ale uważam, że takie akcje to głupota. Jak już Kołodziejczyk chce dymić to niech to robi pod supermarketami, rzeźniami czy pod sejmem a nie uprzykrza życie niewinnym ludziom. Co to dało? Gość ma parcie na szkło, chodzi tylko o rozgłos i dlatego takie akcje robi w takich miejscach gdzie wie, że skończy się na co najwyżej kolegium co uczyni z niego męczennika. A tam gdzie jest prawdziwy problem czyli rzeźnie, supermarkety, hurtownie to lepiej nie bo jeszcze właściciel zażąda milionowego odszkodowania. Także jeszcze raz. Co ta wczorajszą akcja dała?
Zgłoś
user Człowiek 2019-03-14 11:17:00
Zobaczymy co powiesz jak mleko spadnie albo coś czym się zajmujesz.. jakoś rządy w innych krajach potrafią zadbać o własny rynek a tu ciagną badziewie wewszad a my to kupujemy i jemy
Zgłoś
user jacek 2019-03-14 12:16:18
Dlatego mówię niech dymią tam gdzie ta żywność jest ściągana a nie blokują w godzinach szczytu jedno z głównych skrzyżowań w Warszawie robiąc na złość swoim potencjalnym klientom. Pamiętaj że jesteśmy na wspólnym unijnym rynku i żaden rząd nie może powstrzymać importu żywności z krajów UE. A ten kto tak mówi jest poprostu kłamcą. Strajkować pod rzeźnikami, marketami, hurtowniami, Sejmem ale nie robić na złość innym mieszkańcom bo ich mamy przeciągać na swoją stronę a nie zniechęcać do siebie.
Zgłoś
user jacek 2019-03-13 23:39:44
I co ta akcja dała poza wkurwieniem kilku tysięcy warszawiaków którzy utknęli w korkach?
Zgłoś
user Max 2019-03-13 21:13:50
W tej chwili do Polski przyjeżdża np. cebula z kazachstanu czy Uzbekistanu nie wiadomo z jaką chemią? Po co nam ograniczenia w stosowaniu środków ochrony , nawozów badania opryskiwaczy prowadzenie kart zabiegów chemicznych jeżeli dla przetwórni I marketów liczy się tylko cena. Taki towar z 3 świata powinien być traktowany jak dopalacze bo nie wiadomo co w nim jest. Druga sprawa to kredyty suszowe. Mamy wiosnę a kredyty nadal niedostępne......
Zgłoś
user stopdziadom 2019-03-13 19:54:48
ci kredyciarze to tylko wstyd przynoszą prawdziwym rolnikom, kolegia im wszystkim za zniszczenia i utrudnianie życia innym
Zgłoś
user Billy 2019-03-13 19:40:43
Większość dostała za suszę i jeszcze im źle muszą strajkować.
Zgłoś
user Sowa 2019-03-13 21:06:12
Dobrze że dodałeś Kolego WIĘKSZOŚĆ , bo jakoś nie dostałem mimo interwencji w MRiRW 80 % strat i ZERO suszowego . Przed wyborami samorządowymi obiecywali , że pomogą . Po wyborach przysłali pismo typu sory ale nie. Ta cała gadka ministerialna to tylko propaganda jak za PRLu. I te tłumaczenia 'A poprzednicy to robili jeszcze gorzej" Już to przerabialiśmy.
Zgłoś
user ala 2019-03-13 21:36:26
Masz protokół ,80% strat , podpis wojewody ? I kasy nie dostałeś ? Brednie piszesz
Zgłoś
user weterynarz 2019-03-13 19:20:17
wszyscy zostali nagrani przez policję
Zgłoś
user santo domingo 2019-03-13 19:35:30
Nawet im zdjęcia zrobili za darmo, ale zrobiłeś odkrycie.
Zgłoś
user Oburzony rolnik 2019-03-13 18:31:12
Brawo kołodziejczak, gość się rozkręca, każdy jego kolejny występ to jeszcze większa kompromitacja dla rolników! Wnioskuję do autorów : HK/I.Dyba- aby zamiast określenia "protestujący rolnicy" napisali tutaj "bogaci buszmeni" standardy protestu godne buszmena a bogaci dlatego że szanujący się rolnik nie wyrzuca swoich produktów na ulicę. Kompromitacja na całej linii. Dziw bierze że ten idiota michał zgromadził wokół siebie taką pokaźną grupę pachołków! Naoglądali się na youtube protestów zagranicznych i próbują naśladować z żenującym efektem! zakały Polskiego rolnictwa. Jestem rolnikiem z dziada pradziada i wstyd mi za tych idiotów tylko omyłkowo nazywających siebie rolnikami !
Zgłoś
user Ja 2019-03-13 18:57:49
Jesteś dziad nie rolnik i takim dziadem pozostaniesz z dziada pradziada. W Francji to nie protestują rolnicy ale kto farmerzy a może to takie dziady jak Ty z dziada pradziada.Tam z takimi dziadami co to nie wyzucą zepsutych produktów tylko patrzą je sprzedać za porę groszy robi się pożądek.
Zgłoś
user Ben Gold 2019-03-13 19:35:17
@Miasto Ty jesteś nieuk. Nadal nie odpowiedziałeś na proste pytanie dlaczego nie darłeś japy na skażone mięso sprowadzone z Barbadosu? Przy aferze lezakowej miałeś tyle do powiedzenia taka troska biła od Ciebie o konsumenta a tutaj nic? Czyżby żołądek już przetrawił mięso z Barbadosu? Były jakieś skutki uboczne? Opowiedz?
Zgłoś
user Oburzony rolnik 2019-03-13 20:23:34
brawo brawo, język godny buszmena !
Zgłoś
user waldi 2019-03-13 21:59:16
Dzisiejszy protest w Warszawie uważam za bezprawny i wszyscy powinni ponieść konsekwencje prawne jestem rolnikiem i nie dziadem .
Zgłoś
user jw4819 2019-03-13 16:50:58
Ale jaja. Pani Agnes zapewne nie inwestuje w bazę przechowalniczą aby zapewnić sobie bufor z towarem do wysyłki. Zapewne jej podstawowym problemem jest to aby koszty przechowania poniósł rolnik. Po co komory, przechowalnie skoro można rżnąć na kosztach rolnika? Ten musi sprzedać aby opłacić zobowiązania, I nagle wielki krzyk że ktoś nie chce dostarczać po cenie marzeń czyli najlepiej za darmo. Brawo królowo biznesu. Aaaa i jeszce jedno. Z rosyjskim embargiem radzą sobie poszczególne firmy. Nie państwo.
Zgłoś
user Agnese 2019-03-13 15:24:39
Chcialabym powiedziec, ze polscy rolnicy nie chca mi dawac jablek po cenach normalnych tylko zadaja takich cen ze nikt ich odemnie nie laduje ... juz nawet Egipt i Jordania wiedza co dzieje sie w Polsce z jablkami i oczekuja ich za pol darmo no bo przeciez wyrzuca sie je na ulice. Totalnie wszystko stanelo przez zla mentalnosc polskich rolnikow, prosze wybaczyc ale jakim cudem za polskiego Goldena Skandynawia placi 0,30€ a mi rolnik polski oferuje 0,40€. Niech ci ludzie przestana pchac sie w binzes z Rosja, bo Rosja to Polske zarznie jak ta swinie i jeszcze zdepcze to co po niej zostanie na proch. Dodam ze Polska jest jednym z krajow europejskich ktory umial sobie poradzicc z rosyjskim embargiem. Pracujemy z wieloma nowymi rynkami w przeciwienstwie do Wloch ktore nie zaczely z zadnym nowym rynkiem pracowac od 2015 roku. Import-export IT/PL i handel miedzynarodowy
Zgłoś
user abc 2019-03-13 15:10:29
popieram protest , pomimo,że jest nie zapowiedziany, tak dalej trzymac
Zgłoś
user Ja 2019-03-13 12:28:48
Ardanowski protest to marnowanie żywnosci jakby w Polsce było iej zbyt mało a ludzie jedli zgniłe jabłka. My tu mielismy wczoraj spotkanie kołka wspólnej adoracji a tu chuliganeria nam robi bajzel.Przeciez problemów w rolnictwie niema panuje dobrobyt.
Zgłoś
user taka prawda 2019-03-13 12:59:18
wszedzie są problemy a wy nie jestescie kastą świetych krów
Zgłoś
user baca 56 2019-03-13 13:47:51
@gówno prawda Zmień nicka, trollu.
Zgłoś
user Marek 2019-03-13 17:24:37
Problemy są wszędzie ale nie rozumiesz powagi sytuacji problemów sektora rolniczego. Jak za kilka lat będziesz płacić za kilogram schabu czy mielonego po 30 zł przy zarobkach na rękę z 2000 zł to wtedy docenisz o co rolnicy walcza. Wieprzowina wołowina będzie towarem deficytowym będziesz na nie czekał jak niegdyś na pomarańcze czy cukierki na pułce sklepowej. Mięsko mleczko smakuje a jak protest to zero poparcia
Zgłoś
user Daf 2019-03-13 12:25:56
AGROUNIA POPIERAM !
Zgłoś
user waldi 2019-03-13 22:05:11
Druga samoobrona, aby do koryta dojść!
Zgłoś
user baca 56 2019-03-13 12:18:39
Bardzo dobry wywiad lidera Agrounii na Gazeta.pl - warto poszukać. Warto też zauważyć wypowiedź szefa MSWiA: " Chuliganeria, która sprowadziła realne niebezpieczeństwo na Placu Zawiszy w Warszawie musi ponieść konsekwencje wynikające z polskiego prawa. Każdy ma prawo do wyrażania swojego protestu, ale nie kosztem zdrowia i życia innych obywateli" - powiedział w telewizji wPolsce.pl Joachim Brudziński, szef MSWiA. A więc wojna.
Zgłoś
user prawdziwy rolnik Polak i katolik 2019-03-13 12:25:12
przebadaj się u psychiatry
Zgłoś
user Hela 2019-03-13 13:35:25
nie zarzucaj nikomu choroby.Jak nie masz nic do powiedzenia to milcz albo jak na "prawdziwego rolnika i katolika" przystało do kościólka na kolana i pomódl się o rozum
Zgłoś
user abc 2019-03-13 15:12:38
"HELA" - kazdy chory sie modli
Zgłoś
  • 1
  • 2