PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Piotr 2019-03-16 16:30:50
    Z mojego doświadczenia z serwisem wynika jasno że marka może mieć zapędy na premium, za czym nie nadąża serwis i wiedzą ludzi tam pracujących.
  • Beart 2019-03-15 12:58:34
    W kubocie juz dawno jest 3 lata i case nie jest pierwszy.pisane pod dyktando sponsora
    • T.B. 2019-03-15 15:09:38
      W Zetorze 5 lat temu oferowali 3 lata gwarancji ( nie pamiętam czy z dopłatą czy bez). U mnie skończyła się po roku i 1 przeglądzie. Sam serwisuję sprzęt.
      • Beart 2019-03-15 17:40:18
        A ja akurat skorzystałem po 2.5 roku z gwarancjii,po roku to musi byc szajs zeby cos wyszło
    • Kubuś 2019-03-16 14:16:20
      Dokładnie tak jak napisałeś 3lata lub 4000mth na wszystkie modele. W grudniu była promocja na 5 lat gwarancji na wybrane modele. Do tego dokładają niskie koszty przeglądu oraz finansowanie fabryczne na 5 lat 0% W porównaniu do NH, CASE, DEUTZ'A to ta marka ma potencjał i jakość produktu.
  • Marcin 2019-03-15 12:13:08
    Limit 2500 h.to 1.5 roku tej gwarancji wyjdzie. Ciagnik ma pracowac a nie stać 1000 h.rocznie dla takiej maszyny to minimum. A normalnie to 2000.
  • sylwester 2019-03-15 09:41:52
    masz racje
  • T.B. 2019-03-15 09:03:35
    W przedłużonych gwarancjach chodzi nie o dobro rolnika, a o wyciąganie pieniędzy. Dobry produkt nie potrzebuje wieloletniej gwarancji. Należy zapoznać się ze szczegółami, co obejmuje, a bardziej skupić się na wyjątkach. Każda taka gwarancja wymaga regularnych płatnych przeglądów w autoryzowanym serwisie. Serwisowanie w nieautoryzowanych warsztatach jest tańsze i często lepsze, bo pracują tam osoby na własny rachunek, a nie osoby na przyuczenie do zawodu.
    • Kubuś 2019-03-16 14:25:04
      Kolego, gwarancja to jest zaplecze firmy by utrzymać firmę chociażby, ale jezeli dilerzy się starają i kształcą w tym kierunku to idzie to w parze z klientem? Nie wyobrażam sobie aby każdy mechanik naprawił jak chce. Autoryzacja to nie tylko gwarancja ale większe doświadczenie w eksploatacji kupionych maszyn w tym ciągników, dość zaawansowanych technologicznie. New Holland po roku się sypie a i tak kupują bo jest w nizszej cenie. Gdzie jest składkiem. Fend Masey i Kubota trzymają jakość i cenę. A gwarancja to odrębny myk korporacji. Miłego dnia życzę Ci i
      • Gr 2019-07-28 09:18:41
        Kubota Massey oraz Valtra maja najwiekszy spadek wartosci. Dobrze trzyma cene New Holland, Case i JD oraz Fendt. New Holland ma modele bardzo dobre jak i gorsze - tak jest w kazdej marce, patrzy sie na model i wyposazenie a nie gada glupot i uogolnien.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.11.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.