Panowie teraz w Płocku to jest tylko montownia tych new hollandow a nie jak produkowano bizony bylo wszystko robione na miejscu byly odlewnie tryby kola pasowe blachy wszystko bylo tu robione zaklad caly byl w miejscu bud mat obecnego a część zakladu ktora została to moze 1/5 tego co bylo za fmz nie maco sie ekscytowac
Tak sie sklada, że ten kombajn jest robiony u nas od blachy, zawsze byl, nawet gdy skladany byl w Belgii to wiekszosc podzespolow skladana byla w Plocku i wysylana na montownie do Belgii. A wracajac do odlewni, hartowni itp to od upadku komunizmu w fabrykach zaczelo rozpowszechniac sie takie zjawisko jak "specjalizacja", detalu kupowne od wyspecjalizowanych dostawcow sa duzo tansze niz te wyprodukowane u siebie, chodzi oczywiscie o koszty produkcji, utrzymania itd...
Ja bym widział CX 4 klawiszowy produkowany
w Płocku ale też kombajn nisko budźetowy z serii
TC 5.30 na jego bazie ale silnikiem spełniające
Normy STAGE V
Raczej nasi robotnicy go zlepili bo napewno nie było zadnego polskiego inzyniera który był przy projektowaniu i czym tu sie podniecasz a bizon to była nasza duma bo nie każdy kraj był zdolny wyprodukować kombajn
a prywaciorze zniszczyli fmz i teraz to guwno produkujom ciekawe ile pierwszych bizonow bylo bo to najlepsze kombajny na swiecie razem z radzieckimi niwami
Komentarze