PARTNERZY PORTALU

Komentarze 38

user Rolnik 2019-04-03 15:03:22
Porozumienie rolnicze,śmiech na sali naprawde godnie reprezentuja interesy,pytanie tylko czyje
Zgłoś
user Witt 2019-04-03 12:05:44
@Efg kogo ja widzę? Naczelny klaun tego portalu siedzi cały dzień na internecie i wychwala się jak to dobrze mu idzie ciekawe po co? A stary ojciec musi biegać do pracy zarobić na rachunki. Weź już dziecko odstaw ten komputer i bierz się do roboty gamoniu.
Zgłoś
user Efg 2019-04-03 13:15:35
Ty dzisiaj jesteś witt już nie set? Napisz coś o bimbach. Klaunami są ci którzy płaczą, że muszą tyrać na gospodarstwie do 65 roku i z tego powodu nie mogą przekazać ziemi następcy. A jak ty możesz korzystać z internetu tylko na komputerze to współczuję...
Zgłoś
user Witt 2019-04-03 13:21:25
@Efg współczuję Ci bo jak zwykle jesteś pusty. Łapiesz się za słowa bo napisałem że piszesz na kompie. Napisał bym że na telefonie czy tablecie też byś żałośnie się czepiał że tylko z tego korzystam. Tak upośledzonego człowieka jeszcze nie widziałem. Nic dziwnego że stary musi jeszcze robić na Ciebie baranie.
Zgłoś
user Efg 2019-04-03 13:35:20
Zmień płytę bo ci się zawiesiła i weź się za robotę to nie będziesz musiał udawać kogoś kim nie jesteś.
Zgłoś
user Witt 2019-04-03 17:55:20
@Efg Ty nie musisz nikogo udawać. Od małego byłeś nieudacznikiem i do dziś żyjesz na garnuszku starego ojca który musi jeszcze dorobić do super gospodarstwa bu ha ha ha ha
Zgłoś
user Efg 2019-04-03 18:47:35
Z ust trolla który najpierw udaje, że prowadzi skup, potem pisze, że prowadzi firmę budowlaną a ostatnio twierdzi, że jednak ma gospodarstwo i prowadzi je jednoosobowo bo jest młody zdolny i nawet w żniwa sam sobie odwozi przyczepy od kombajnu takie słowa brzmią jak komplement. Weź się do roboty i myślenia bo skończysz jak ci starzy którzy tyrają całe życie przy bimbach o których ciągle piszesz. Ja ci tylko współczuję jak znasz tylko taki obraz rolnictwa.
Zgłoś
user Witt 2019-04-03 20:00:44
@Efg widzę że wizyta u psychiatry u Ciebie za wiele nie pomogła i dalej masz jakieś urojenia. Ja skup? He he he chciał bym. Ale muszę ciężko pracować na swoją rodzinę. Twoje dzieci uczą się od Ciebie życia na garnuszku rodziców i wyrosną z nich takie same nieudaczniki życiowe jak ich żałosny tatuś bu ha ha ha ha
Zgłoś
user cc 2019-04-02 21:28:15
AGROSCIEMA
Zgłoś
user Beee 2019-04-02 20:27:54
Porozumienie w którym zasiadaja urzedasy i rzad.smiech na sali
Zgłoś
user Stopgłupocie 2019-04-03 07:05:11
Lepiej żulownie uprawiać na drodze i blokować ludzi pracujacych w miescie cały rok a nie 6 miesiecy albo krocej
Zgłoś
user Rysiek 2019-04-03 08:33:56
Jak się kończy protest polegający na blokowaniu sejmu - widać po rodzicach dzieci niepełnosprawnych. Tylko palenie opon jak górnicy - ma sens.
Zgłoś
user Koala 2019-04-02 20:07:49
Zajmijcie się w końcu którzy przeprAcowali 40 lat.i więcej i też wychowali dzieci a dziś nie mają na leki a nawet na chleb a inni nie pracują i chleja pod sklepem gdzie to dobra zmiana gdzie ci co mają reprezentować polskich rolników odpowiedzieć przy urnach na pewno rolnicy nie zagłosuje na PiS a głosowałem a gdzie prezydent rolnicy go prosili nie utrzymał wcześniejszych czy nawet jakiś pomostowych parę groszy dla tych ludzi hańba na tym rzadzie
Zgłoś
user Abc 2019-04-02 19:45:42
Masz rację co to za porozumienia jak niema kto się zająć wcześniejszymi emeryturami gdzie ta wymiana pokoleń co młodzi mają czekać do 40 aż rodzice przepiszą dwie rodziny się nie utrzymają a rząd karze starszym zakładać biznes albo się przekwalifikować co oni zamienili się łbami z osłem przecież to spracowane ludzie jeszcze za komuny
Zgłoś
user ref 2019-04-02 19:36:11
żeby taki prostak cham i prymityw reprezentował rolnikow to szok ! strajkuja bo takie lewaki dostali zlecenie przed wyborami!
Zgłoś
user ów 2019-04-02 19:43:52
Mówisz o Ardanowskim.
Zgłoś
user Tomasz 2019-04-03 09:51:12
Akurat szef Agrounii to madry i porzadny gosc z porzadnej rodziny wiec wiesz...
Zgłoś
user Biała 2019-04-02 17:02:07
w afrounii nadzieja ba pomyślä przyszłość dla rolnikøw natomiast związki ktøre biorą udział w porozumieniu rolniczym zapewnią nam mirabelki i szczaw...
Zgłoś
user Sub 2019-04-02 18:50:52
masz rację, ja również liczę na afrounię bo ta firma kołodziejczaka tylko nas kompromituje!
Zgłoś
user Biała 2019-04-02 21:02:03
do agrounii należä bohaterowie a ty jesteś zwykłym szczuem...
Zgłoś
user Stary 2019-04-02 16:49:31
Porozumienie Rolnicze to gra na czas, a ttmczasem rynki rolne i przetwórstwo rolno sopżywcze jest całkowicie zawlaszczane przez obcy kapital, tylko przez zorganizowane protesty w całym kraju mozna coś jeszcze uratować dla rodzimej produkcji. Wazne są dobre pomysly, ktorych nie brakuje, a do wypracowania konkretnych rozwiązań prawnych trzeba zaangażować sowicie wynagradzanych czy oplacanych urzędników z podleglych rzadowi instytucji i.ministerstw.😞😞😞
Zgłoś
user antymichnik 2019-04-02 16:14:22
kredyciarze narobili długów i teraz tylko protestami się chcą uratować; tylko wstyd przynoszą polskim rolnikom
Zgłoś
user Alaska 2019-04-02 15:33:59
Nie popieram strajków , nie chodzę na wybory , nie rozumiem rolników . Jaki sens jest prowadzić produkcje rolną bez strategi sprzedaży . Rynki są zglobalizowane , trzeba przewidzieć co się może opłacić a co nie . Który przedsiębiorca tak działa bez rozpoznania rynku . Najłatwiej jest naprodukować czegoś hurtowo a później chodzić po ulicach i biadolić że mu się nie opłaca . Maszyny też kupowane są bez biznes planu , tylko dlatego że sąsiad ma to i ja muszę mieć !
Zgłoś
user Miec 2019-04-02 16:28:08
Jeżeli ktoś posiada 20 ha sadu od iluś lat to nie wytnie wszystkiego bo w tym roku jest kryzys.fabryki też nie zmieniaja profilu od tak sobie
Zgłoś
user Alaska 2019-04-02 17:17:18
No to może niech sadownicy się dogadają i każdy wykarczuje po 30 procent sadu
Zgłoś
user Alaska 2019-04-02 17:53:53
Mam lepszy pomysł , taki postulat niech agro unia zgłosi , żeby rząd zakazał ustawowo stosowania podkładki M9 ,P22 . I szybko problemy sadowników się rozwiążą :)
Zgłoś
user Ja 2019-04-02 14:02:11
Porozumienie rolnicze bez wcześniejszych emerytur rolniczych jest fikcją.
Zgłoś
user ewa 2019-04-02 16:41:22
nie rozumiem dlaczego rolnicy nie walcza o przywrocenie wczesniejszego wieku emerytalnego rzad hojna reka rozdaje 500plus 300 plus dla bogaczy deputaty weglowe po 10000 tysiecy dla gornikow 13 emerytury takze dla bogatych dzis prawie w calej polsce szczegolnie drobni rolnicy w zwiazku z asf musieli zrezygnowac z hodowli swin na wsi trudno znalezc rolnikowi prace w wieku 55 i 60 a do miasta w tym wieku juz nie wyjedzie
Zgłoś
user Stopgłupocie 2019-04-02 17:05:20
Proponuje 40 i 45
Zgłoś
user chłop 2019-04-02 17:28:52
A ja proponuję 35 i 40...
Zgłoś
user Ja 2019-04-02 18:07:30
Ja też tego nie pojmuje ale widzę że nawet niektórym rolnikom na tym nie zalezy. Pomijam te dwie osoby pod twoją wypowiedzią bo to trolle a nie rolnicy ale są tu taki osoby jak nijaki alf który żyje w patalogicznej rodzinie rencistów i takiemu już emerytura wcześniejsza jest nie potrzebna. Wśród rolników nie ma solidarności zawodowej. Ci co są już na emeryturach nawet wcześniejszych brali strukturalne renty a teraz ich następcy są jeszcze młodzi są z tego faktu zadowoleni bo oni dostali a niech sąsiad zdycha.
Zgłoś
user Efg 2019-04-02 23:13:50
@Ja jedyną patologią jesteś ty. Mojej rodzinie możesz skoczyć. Ojciec nie dość, że wypracował sobie emeryturę w KRUS to ma jeszcze dodatkowo 15 lat składkowych w ZUS. Przez te 15 lat odprowadził więcej składek na ZUS niż ty na KRUS przez całe życie. Był aktywny zawodowo do 65 roku życia i wtedy przeszedł na emeryturę. nie skamlał tak jak ty, że nie ma z czego żyć i że musi pracować do 65 lat. Jak ty sobie w życiu nie radzisz to nie obarczaj za to winą innych!
Zgłoś
user Do Elf 2019-04-03 10:16:47
Słuchaj śmieciu bo tylko tak można nazwać człowieka który własnego ojca na starosć wygania do pracy poza rolnictwem żeby tylko dopomógł jego upadającej gospodarce. Jeszcze taka patologia ma czelność oceniać innych i dawać niemoralne rady.
Zgłoś
user Efg 2019-04-03 11:10:15
Śmieciu? Dobre. Ale jak się można spodziewać kultury osobistej od człowieka który ma problemy z czytaniem? W końcu się zdecyduj czy mój ociec jest patologią bo poszedł w "młodym" wieku(50 lat) na rentę czy ja bo jako 15 letni chłopak (szkoła podstawowa) niby wysłałem tego (młodego czy starego?) ojca do pracy żeby pracował na "moją" upadającą gospodarkę. Oczywiście dla takiej szlachty nie zhańbionej pracą jak ty to jest nie do pomyślenia aby pracować poza gospodarstwem. Ale u mnie w rodzinie jest trochu inaczej. Ojciec pracował poza rolnictwem przed przejęciem gospodarstwa(nie oglądał się aż mu teściu przekaże gospodarstwo) jak i po zakończeniu przygody z rolnictwem. Ja tak samo od małego dziecka pomagałem na gospodarstwie, po skończeniu szkoły pracowałem zarówno w Polsce jak i za granicą i dopiero gdy miałem 28 lat i wiedziałem, że jestem w stanie utrzymać z rolnictwa rodzinę na godnym poziomie zdecydowałem się na życie z rolnictwa(ojciec już wtedy dawno nie pracował) Dzisiaj gospodarstwo świetnie prosperuje i ciągle się rozwija a nie upada... Także dam ci dobrą radę zanim kogoś nazwiesz śmieciem to popatrz na siebie. Lepiej weź się do roboty i przestań skamleć że musisz prowadzić gospodarstwo do 65 roku albo że nie możesz przejąć gospodarstwa bo twoi rodzice muszą tak robić....
Zgłoś
user Jan 2019-04-03 11:48:01
@Efg stary to musi tyrać aby dokładać do Twojego gospodarstwa. Ale takmjest jak ma się syna po podstawówce nieudacznika.
Zgłoś
user Do Elf 2019-04-03 11:53:01
Dobrze prosperujące gospodarstwo a synuś wygania starego ojca niby inwalidę do pracy poza gospodarstwem i się jeszcze z tego szczyci. Patologią jest ta cała twoja rodzina z tobą na czele co to juz wie ze za dziesięć lat będzie miał rentę. Trochę mi te twoje wypowiedzi przypominają odpowiedzi ludzi z ministerstwa na ten temat. Właśnie w TR czytałem coś podobnego, jak jesteś stary i nie masz emerytury to załóż sobie firmę a syn niech przejmie gospodarstwo. Szkoda tylko że jeszcze minister nie promuje tej patologi z rentami tak jak w twojej rodzinie, to byłby ładny skandal.
Zgłoś
user Efg 2019-04-03 13:48:32
Na studia niestety nie było czasu, także zostało niestety tylko średnie. A ty drugi mądralo jak nie umiesz czytać to idź do KRUS to ci wytłumaczą kiedy można iść na rentę i jak jako osoba niezdolna do pracy w rolnictwie możesz sobie zgodnie z prawem do tej renty dorobić. A jak się czujesz na siłach pracować w gospodarstwie do emerytury to przepisz gospodarstwo następcy i niech cię ubezpieczy jako współdomownika. A jak nie jesteście w stanie się razem utrzymać to się zastanów czy jest sens ciągnąć taką gospodarkę...
Zgłoś
user Haha 2019-04-02 13:56:08
Damy swoich buhaha
Zgłoś