PARTNERZY PORTALU

Komentarze 11

user Piotr 2019-04-21 13:09:06
Moi drodzy, przecież Pronar, to MTZ-y"upiekszone" w Narwii...
Zgłoś
user Daniel 2019-04-21 19:52:09
Wszyscy o tym wiemy. Usrusy to te składaki ale "made in Poland". Podatki itd, wszystko zasila POLSKI budżet i nazywa się POLSKIE, tak jak niby fińska Valtra.
Zgłoś
user as 2019-04-21 09:49:36
pronar na kasę to dlaczego w dniu nastepnym po dostawie paliwa dzwonia o zaplatę
Zgłoś
user wikar 2019-04-21 12:02:37
bo sie boja z takimi co nie placa przy dostawie trzeba krotko, bardzo krotko
Zgłoś
user Sub 2019-04-20 18:33:32
może jeszcze na jednej linii produkcyjnej z arbosem będą to klepali.
Zgłoś
user Daniel 2019-04-20 10:59:17
MTZ był, jest i będzie ze swoimi prostymi, tanimi ciągnikami. Tylko w Polsce Ursusa utrzymać się nie da i nie dało. Z resztą inne marki też ledwo jadą... Takieto "polskie", fundować fabrykę Mercedesa a zaorać swoją.
Zgłoś
user Szoszon 2019-04-20 11:48:49
dopoki w Polsce zyja Ci ktorych komuna wychowala to bedzie jak jest
Zgłoś
user Szoszon 2019-04-21 17:59:13
boisz sie?
Zgłoś
user 🐒 2019-04-20 13:34:25
Wymień jakie marki ledwo jadą? Chyba nie jesteś w temacie, lub zwyczajnie się nudzisz i piszesz bzdury.
Zgłoś
user Daniel 2019-04-20 15:03:00
A no proszę bardzo. Ciągniki Pronar, o których ani widu, ani słychu, Farmer, którego już nie ma, Crystal to tylko eksport.
Zgłoś
user miko 2019-04-20 21:27:25
Ogolnie to Pronar nie produkuje tylko ze wzgledu na nową normę emisji spalin , nie mają odpowiedniego silnika . Kto wie może wznowią produkcję. Pronar kasę i obroty ma wysokie więc nie było by problemem wznowić produkcję. Nie były to rewelacyjne ciągniki i nie były w 100% produkowane w polsce tylko głównie na podzespołów z innych krajów . Farmer splajtował ale nie było to związane z brakiem popytu na ich ciągniki bo sprzedawali ich więcej niż MTZ i Pronar .Najprawdopodobniej powodem plajty było złe zarządzanie firmą.
Zgłoś