Szanowny autorze artykułu, w karcie prób pompy wtryskowej jest podany rodzaj wtryskiwaczy na jakich należy regulować pompę. Trzeba zapoznać się z technologią naprawy pomp i nie pisać bzdur.
Tylko przy zakupie warto się przekonac czy na pewno z centralnym smarowaniem wszystko dobrze śmiga. Ja po zakupie od razu kontaktowałem się z moim serwisem od wielu lat (gacol), bo niestety kupiłem wlaśnie taką okazję, ale cały system się sypał. Na szczęście gacol uratował i teraz moge powiedzieć, że mam fajne cacko.
Kamilu, ujawniłeś swoją ignorancję w dodanym komentarzu. Autor artykułu nie pomylił się. Nawet przy pięciuset obrotach wału korbowego sprawny technicznie silnik nie powinien falować prędkością obrotową.Wiem co napisałem, z perspektywy mojego czterdziestoletniego doświadczenia w tej dziedzinie.
Zdarzają się usterki układu regulacyjnego, które na stole probierczym za pierwszym podejściem są trudne do wychwycenia. Na silniku zaś dają objaw minimalnego falowania w zakresie niskich obrotów mimo identycznej wielkości dawek wszystkich sekcji. Stół nie reaguje zmianą obrotów wrzeciona, silnik faluje obrotami.
Nie chcę reklamować,ale dzierżyk z tucholi robi wirowe po ok. 800zł i cyka jak nowa. Do niektórych marek jak np. case 1455 głowicy nowej już nie produkują a on to regeneruje i chodzi.....
Komentarze