Jakość serwisów to niestety pokłosie działalności John Deere Polska. Mają centralnie wywalone na użytkowników, a i ich poziom wiedzy jest lichy. Jedyne co potrafią, to przekierować do dilera. Ktoś powinien w końcu przedstawić sytuację do centrali w USA.
Na temat wanicki agro 90%osób ma negatywną opinię.
Tym Bardziej teraz kiedy dilerów jak grzybów jest powinno się dbać żeby klijent wrócił.
Tak samo odradzam cokolwiek firmy altro.agro zlepy tego producenta są najgorszej jakości A ignorancja gwarancyjną jest maksymalna.
Reklama ładna,ale serwis Wanickiego wcale nie jest taki rewelacyjny.Przyjechali posprawdzali nic nie poradzili na spalony przekaźnik a faktura 700zł przyszła pocztą za nic. Druga sprawa to niech ten kombajn pokosi 15 lat i zobaczymy czy właściciel będzie dalej zadowolony z tych rewelacyjnych systemów. John się skończył na modelu 22 z resztą jak wszystkie firmy w latach 2000....
Komentarze