PARTNERZY PORTALU

Komentarze 6

user Mariusz 2019-06-17 19:55:37
Co z tego jak połowę zgubul
Zgłoś
user Jarecki21 2019-06-17 07:31:34
Jakość serwisów to niestety pokłosie działalności John Deere Polska. Mają centralnie wywalone na użytkowników, a i ich poziom wiedzy jest lichy. Jedyne co potrafią, to przekierować do dilera. Ktoś powinien w końcu przedstawić sytuację do centrali w USA.
Zgłoś
user poldi 2019-06-16 20:00:22
kanał "upadły jeleń" został zamknięty ale smród i tak został nie pomoże nawet super reklama.
Zgłoś
user Farmer ze wsi 2019-06-16 10:28:07
Na temat wanicki agro 90%osób ma negatywną opinię. Tym Bardziej teraz kiedy dilerów jak grzybów jest powinno się dbać żeby klijent wrócił. Tak samo odradzam cokolwiek firmy altro.agro zlepy tego producenta są najgorszej jakości A ignorancja gwarancyjną jest maksymalna.
Zgłoś
user wujo stasiu 2019-06-16 09:20:25
bizon przezyje te wszystkie wynalaski
Zgłoś
user Tomasz 2019-06-16 07:25:27
Reklama ładna,ale serwis Wanickiego wcale nie jest taki rewelacyjny.Przyjechali posprawdzali nic nie poradzili na spalony przekaźnik a faktura 700zł przyszła pocztą za nic. Druga sprawa to niech ten kombajn pokosi 15 lat i zobaczymy czy właściciel będzie dalej zadowolony z tych rewelacyjnych systemów. John się skończył na modelu 22 z resztą jak wszystkie firmy w latach 2000....
Zgłoś