Trochę z innego tamatu Volkswagen 1 4 tsi nowoczesna jednostka temat sam pprzerabialem przebieg 80000 tys raz wymieniany w ASO rozrząd przy 300000 kkm potem sam wymeinialem przy 70000 km 90000 zł zebrany nagar na zaworach dolotowych czyszczenie tego super sprawa najleiej było by ściągnąć głowice ale można to Robić trochę mniej dokładnie od dolotu przy 120000 tys stracił kompresję albo zawory lub tłoki vw który posiada cały czas silniki poprawione niby bez wad a uczą się na kieszeni klienta jeżeli wada to powinni naprawiać na swój koszt problem samochodu zakończyłem go sprzedając i kupiłem Opla sprawdzonym silnikiem który jeździ więc ta nowoczesność zależy kiedy jest fajna
@rol ty de....lu ja to kupiłem. Mam już 7 rok i jestem zadowolony. Miałem kupić dwa razy droższego John Deere bo ty tak mówisz?albo jakiegoś ulepa ursusa czy innego farmtracka? Na moje ha wystarcza i pewnie jak bym miał znowu jakiś traktor kupować to znowu kupił bym Zetora . Zanim otworzysz tą swoją gębę to zastanów się co mówisz.
Wyzywasz Polaków od cebulakow może nie kazdy wierzy w istnienie Ursusa a raczej jego naklejki tak zwana Warfama składająca polmoty czy jakieś tam tureckie azjatyckie ciągniki lał prawdziwy polski ciągnik na polmota nie było w Polsce chętnych bo to wynalazek to zmienili nazwę i polski ciągnik i nie mówię że to są złe ciągnik bo jak będą tanie to dlaczego nie
Kto to kupuje !!! Złomy w których nic się nie zmieniło od 20 lat tylko stale dokładają pierdoły które nikt nie przewidział w starych konstrukcjach , zamiast zrobić coś od podstaw.
Kto kupuje takie ciągniki np ja a dlaczego bo do naprawy jego nie potrzebuje komputera diagnostycznego jak się zapali kontrolka silnika to silnik nie traci mocy i nie będę szukać jakiegoś tam czuinika jak zaleje złego paliwa to naprawa pompy wtryskow 1500 a nie 15000zl a że spali te 2 litry więcej jakoś przeżyję co dpf to faktycznie wynalazek który poprostu nie działa i się go wywala ale go musieli zamontować bo ekologia żeby go sprzedać jezeli nie masz pojęcia o mechanice to zetora sobie daruj ale da się go naprawić w rozsądnych pieniądzach a zachodnie napewno są trwalsze ale jak zacznie się sypać to tylko sprzedać bo jeżeli remont skrzyni cię wyjdzie lekko 35000 zł to lepiej nowy
Myślisz że wszystkie zachodnie firmy przeprowadzają jakieś rewolucje w konstrukcjach swoich ciągników co parę lat?
Zobacz taki NH bazuje na rozwiązaniach Fiatów i Fordów. np. T5 ma tylny most od małych Fiatów serii 80, skrzynia konstrukcji Forda. Seria TD to z kolei unowocześnione Fiaty serii 66. T6 ma tylny i przedni most od mniejszych Fiata Winnera. Z kolei T7 To duża seria Winner/ duży Fiat serii 80.
Komentarze