PARTNERZY PORTALU

Komentarze 67

user mlody 2019-08-18 12:40:06
Czy PZŁ to zorganizowana grupa przestępcza? Ręka rękę myje? Nikt za nic nie odpowiada? Czy któreś koło łowieckie zostało ukarane za nielegalne działania? Rolnicy nie dajmy się tym pseudo myśliwym którzy hodują dziki na naszych polach i za nic nie odpowiadają.
Zgłoś
user Edek 2019-08-06 20:36:30
@roża masz rację na zachodzie dobrze jedzą i długo żyją. Słyszałaś że nawet w grobie nie chcą się rozkładać od tej chemii która zjedli za żywota? Pamiętaj my też swoje sprzedamy za granicą i sobie poradzimy a Ty sobie kupuj z zachodu. Ps. Fajnie się słucha miastowych jak jeczą że ziemniaki tak drogie. A przecież miały przyjechać taniutkie zza granicy i gdzie są?
Zgłoś
user ? 2019-08-06 20:45:32
ziemniaki z ASF?
Zgłoś
user Edek 2019-08-06 20:55:46
@? Nie jesteś w temacie.Przeczytaj sobie.
Zgłoś
user róża 2019-08-07 17:40:28
Edek----- jak będę zakopany to mi będzie wszystko jedno czy robaki mnie bądą jadły, ja mam długo żyć
Zgłoś
user Edek 2019-08-07 18:24:25
@róża żgoda że wszystko jedno ale to oznacza że za żywota swiecisz w ciemności od tej chemii która zjadasz z zachodu. Mniam, mniam jaka pyszna szymeczna że świniobicia. A jak Twoja 10 letnia mrożonka z zachodu? Podziel się smakiem?
Zgłoś
user Rolnik 1 2019-08-06 20:29:16
Do ..rolnika polskiego, użytkujesz ziemię która została kiedyś ukradziona, a ty rolniku polski za tą ziemie nigdy nie zapłaciłeś, nie zapłacił twój dziadek i ojciec. Nawet w akcie notarialnym pisze że jesteś tylko dzierżawcą na 99 lat, a nie właścicielem.
Zgłoś
user rolnik polski 2019-08-07 06:43:45
ja swoją kupiłem w całości nikt mi nic nie dał i mam na własność.
Zgłoś
user Rolnik 1 2019-08-07 17:32:55
Akurat
Zgłoś
user Uprawnienia lowieckie moje, nie wasze 2019-08-06 19:39:24
I ziemia moja, nie wasza. ..„rolniku polski” - jestem tu od 3 lat, od kiedy zaczęliście rolnicy polscy pluć na myśliwych, gonić ich widłami z pola, bo wam „buce z piórkiem” nie płacą za szkody. W sprawie szkód minister Kowalczyk was wykiwał. Żaden z myśliwych, który tu się wypowiada, nie pisze o swoich trofeach myśliwskich, jedynie stara się wytłumaczyć wam, jak myślącym ludziom, że teraz was „wykiwa” Ardanowski, zrzucając winę za nieudolność rządu w zwalczaniu ASF na myśliwych. A ty, „rolniku polski”, tak jak rok temu, nie analizujesz faktów, tylko jak bezmyślna papuga powtarzasz bzdury. Na szczęście jest wielu rolników, którzy myślą, i do nich myśliwi adresują swoje teksty. Jeżeli uważasz, że w Polsce może zostać przywrócony system z okresu międzywojennego, że „zwierzyna jest niczyja” to się mylisz. To jest tak, jakby Radziwiłł chciał, aby cofnięto komunistyczną Reformę Rolną z 1944 roku, dekret PKWN, co również tobie dał za darmo ziemię, jak milionowi innych rolników, ziemię, której prawowitym właścicielem do dziś jest Radziwiłł. Jeżeli obie sprawy zostaną załatwione jednocześnie, to ja, jako potomek właściciela ziemskiego odzyskam moje 900 hektarów. I prawo polowań na mojej ziemi, którą zawłaszczyli mi tacy „bezrolni” jak ty, „rolniku polski”.
Zgłoś
user obszarnik 2019-08-06 20:47:44
Gdyby nie komuna i komunistyczny dekret , rodzina rolnika polskiego by była,---- na niskim poziomie społecznym. Nawet komuna miała w dokumentach rubrykę ...pochodzenie społeczne
Zgłoś
user rolnik polski 2019-08-06 12:15:46
Ale się myśliwi spinają na portalu rolniczym, czyżby już kompletny obłęd ich dopadł, nie mogą się wymieniać swoimi osiągnięciami odnośnie wagi poroża rogacza czy też wielkości (szabli) dzika na portalach dla myśliwych. A co do prawa łowieckiego, to że zmieniono kilka paragrafów w 2018 to nie znaczy że już nie jest bierutowskie. Model poszanowania własności prywatnej oraz monopol PZŁ jak najbardziej bierutowski.
Zgłoś
user nn 2019-08-06 21:41:58
Lasy Państwowe prowadzą obecnie bardzo intensywną kampanię wizerunkową mającą na celu monitorowanie mediów, przygotowywanie materiałów przeznaczonych do publikacji i aktywny udział w dyskusjach na forach publicznych. A że PZŁ= Lasy Państwowe to na portalu rolniczym mamy właśnie próbkę tego.
Zgłoś
user baca56 2019-08-08 22:37:10
W samo sedno. Duża część komentarzy śmierdzi na kilometr skoordynowanym trollingiem.
Zgłoś
user Uprawnienia lowieckie moje, nie wasze 2019-08-06 10:50:08
Mam uprawnienia łowieckie, bo chciałem. Kosztowało to mnie rok stażu w OHZ (każdy może), kurs, egzamin, badania i zakup narzędzi do polowań. Ponadto przymus członkostwa w PZŁ (takie jest prawo ministra Kowalczyka i rządzącej partii, potwierdzone w 2018 rok przez prezydenta, „Nowy Rządowy Polski Model Łowiectwa model 2018”). Łącznie 1,5 roku pracy i nauki i ok. 11.000 zł. Moje pieniądze, moje uprawnienia. To są MOJE uprawnienia. Nie Wasze, rolnicy. JA korzystam z nich kiedy JA chcę, a nie, kiedy wy chcecie i Ardanowski chce. Mam też uprawnienia do prowadzenia samochodu. I mam też samochód. I jeżdżę tym samochodem wtedy, kiedy JA chcę, i tam, gdzie JA chcę. A nie tam i wtedy, kiedy jakiś rolnik sobie wymyśli, aby mu po wódkę do sklepu jechać, bo taka ma potrzebę. Tym co trzeba łopatologicznie to powtarzam: BIERUT UMARŁ i nie ma nic do gadania. Nie ma bierutowskiego modelu łowiectwa. Jest nowy model, rocznik 2018. Model Kowalczykowski, prezydencki, sejmowy Aktualnie nam miłościwie rządzącej Partii. I ta partia może zmienić każde prawo, jakie chce i kiedy chce. Ale są jakieś ważne powody, że „prawa łowieckiego” zmieniać NIE CHCE. Wam rolnicy podobno to prawo nie pasuje. Jest was ponad milion. Zmieńcie je. Jesteście największym lobby w Polsce. Ale wam się nie chce. Bo trzeba „ruszyć zadek”. Lepiej „pogwarzyć” na przyzbie, jakie to „ONE” są niedobre… mi się chciało, i uprawnienia mam. Ale z nich nie korzystam. To MOJE uprawnienia, nie wasze.
Zgłoś
user Yugo 2019-08-07 18:07:23
Dobrze napisane ...brawo. Rolniku chcesz polować na swoim polu zapisz się do PZŁ kup wyposażenie i poluj, nikt ci tego nie zabrania.
Zgłoś
user ppp 2019-08-06 10:17:57
wczoraj kosiłem owies razem z nim pełno odchodów dzików przyjechało do gospodarstwa i co mi mata na koła pomoże. kurrr... panoszy się tego tyle po polach i nic z tym nie robią
Zgłoś
user bo mają zakaz od rzadu, dzików nie wolno stzrelać 2019-08-06 11:01:47
jest zakaz
Zgłoś
user Pepermint 2019-08-06 10:02:36
Sukces goni sukces. Ten z Puław, którego imienia nie wolno wymawiać, wykieruje was wszystkich w tym ministerstwie, świntuszki-świętoszki! I bardzo dobrze! Dalej go promujcie, brawo.
Zgłoś
user Kinga R. Nienawidzę polowań 2019-08-06 09:56:08
Odpowiedzialność finansową za ASF w Polsce muszą ponieść rolnicy. Co piąty rolnik nie dostaje odszkodowań z tytułu wystąpienia ASF, ponieważ: - Inspekcja Weterynaryjna stwierdza, że 17,7% rolników prowadzi nielegalną hodowlę, co piąty rolnik w Polsce nie kolczykuje świń, co piąty rolnik w Polsce nie rejestruje świń w systemie ARiMR, co piąty rolnik w Polsce nielegalnie hoduje świnie i karmi je resztkami z ukraińskich kanapek, co piąty rolnik w Polsce nie stosuje się do przepisów prawa i nie stosuje bioasekuracji, co piąty rolnik roznosi ASF. I tak już jest od 2014 roku, co piąty rolnik w Polsce przez ostatnie 5 lat nie stosuje się do przepisów prawa, nie stosuje żadnej procedury, do żadnych przepisów weterynaryjnych i roznosi po Polsce ASF. Kontrola NIK wykazała, że 74% rolników nie stosuje zasad bioasekuracji. Polski Model Rolnictwa.
Zgłoś
user co piąty 2019-08-06 13:06:16
i co piąty rolnik ma chęć cię kopnąć w żyć
Zgłoś
user róża 2019-08-06 20:22:24
Co piąty polak ma gdzieś te twoje urojone roszczenia, kupimy żywność za granicą. Wy chłopy mówicie że zachodnia żywność zatruta a wy co robicie , stosujecie powszechnie glifosat i trujecie tysiące ludzi. Wasze brednie o zatrutej zachodniej żywności nie maja pokrycia w rzeczywistości, średnia długość życia na zachodzie jest dużo większa niż polaków.
Zgłoś
user Piotr 2019-08-06 09:10:53
Do PZL zdajcie egzaminy wydajcie około 10tys na start zakup broni opłaty wpisowe odstzraly ...zapłacicie za zwierzynę pozyskana do skarbu Państwa to większość z was zrezygnuje
Zgłoś
user rolnik polski 2019-08-06 09:58:21
Ja jestem za normalnością i prawem łowieckim na wzór przedwojenny, bierutowski PZŁ mi nie odpowiada. Wówczas zdam odpowiednie egzaminy pozwolenia na broń itp, bez łaski monopolisty PZŁ. Jeśli tego nie rozumiesz to jest mi Cię żal, ale tak już jest ze niektórzy lubią być dymani, mniej lub bardziej świadomie.
Zgłoś
user Rolnik polski czasem przeciw, czasem za, kto więcej kasy da 2019-08-06 11:03:36
Rolnik polski czasem przeciw, czasem za, kto więcej kasy da
Zgłoś
user Rolnik 1 2019-08-06 08:39:32
Znowu chłopy piszą ...dajcie nam,.... chłopom już się miesza w głowie, dajcie nam wszystko za darmo, są tak przyzwyczajeni do dopłat że inaczej nie są w stanie myśleć. Zapisz się do PZŁ idż na policję po pozwolenie, kto ci broni polować na swoim polu.
Zgłoś
user Wojtek 2019-08-06 09:11:02
Chłopi cę mieli płacone jak należy. Poza tym wiele osób przyzwyczaili się do Obrazka chłopa z kosa i baby w chust ę, a tymczasem młodzi rolnicy to grupa dobrze wykształconych ludzi i zapewne nie każdy poradził by sobie na roli, choćby z biurokracją... To nie wina polskiego rolnika, że wszędzie mamy produkty spoza kraju. Pozdrawiam
Zgłoś
user rolnik polski 2019-08-06 09:14:04
jako rolnik nic nie chcę nawet dopłaty niech zlikwidują tylko we wszystkich krajach, dam sobie radę. A co do polowania to nawet jak zdam egzamin, zapisze się do PZŁ i uzyskam pozwolenie na broń to i tak dalej nie będę mógł polować na swoim polu. Po pole jest w obwodzie którym zarządza jakieś koło lub OHZ i odstrzały mają dla swoich. O ile mogę uznać za zasadne posiadanie pozwolenia na broń to już cała zabawa w uczestnictwo w bierutowskim PZŁ nie musi mi odpowiadać i powinna być dla chętnych. Dziś niestety jest monopolistycznym wymogiem. Czekam na normalność i zmiany na prawo łowieckie na wzór prawa przedwojennego. Wówczas nie będę musiał nikogo prosić o łaskę by zapolował na moich polach, jestem przekonany że raczej mnie będą prosić o zgodę.
Zgłoś
user Samjs 2019-08-06 05:34:46
Dlaczego dziki z ASF są zamarznięte i wiszą czasem na drzewach, bynajmniej u mnie w okolicy tak było?
Zgłoś
user Www 2019-08-06 08:50:41
Albo przestań tyle pić albo zmień tabletki . Najlepiej zrób jedno i drugie.,..,...
Zgłoś
user I Ty możesz zostać Myśliwym. Wstąp do PZŁ 2019-08-06 00:36:17
i Ty Rolniku możesz zostać Myśliwym. Wstąp do PZŁ ! Ojczyzna woła ! Dziki czekają !
Zgłoś
user mlion karabinów dla rolników na dziki 2019-08-06 00:09:54
dajcie nam karabiny i amunicje, a my dziki wybijemy. wszystkie. milion rolników, milion karabinów. i milion noktowizorów. przy okazji będzie milionowa armia, po co nam WOT. karabin w każdej chałupie, a damy dzikowi po ogonie
Zgłoś
user Karabin 2019-08-06 00:41:48
Nikt Ci karabinu nie da bo psychotestów nie przejdziesz
Zgłoś
user Karabin 2019-08-06 00:55:10
A i zapomniałem dodać najpierw motykę weż w garść poczwicz na sucho chwyt potem weź widły i pomachaj następnie rączkę i pojeździć po podwórku dla koordynacji ruchu a na końcu idź na policję i poproś o pozwolenie na broń palną.
Zgłoś
user As 2019-08-06 06:40:34
@Karabin poćwiczyć dłoń to mogę na Twoim pustym łbie.
Zgłoś
user Flinta 2019-08-06 06:44:26
Co drugi myśliwy nie powinien przejść psychotestów, a jednak jakoś udaje się przejść...
Zgłoś
user Do asa 2019-08-06 10:15:55
I ty chcesz dostać karabin?prēdzej syfilis dostaniesz niz karabin.
Zgłoś
user Farmerek 2019-08-05 22:59:21
@jolasia masz rację luje nasieją kukurydzy a potem jak ją zbierają to jadą mi po polu. Co mnie obchodzi kukurydza krowiarza skoro jego jakiš asf nie obchodzi? Dlatego śmierdzący Krowiarz też ma zakaz jechania po moim polu.
Zgłoś
  • 1
  • 2